You are viewing a single comment's thread from:

RE: Na marginesie kiczu

in #polish6 years ago (edited)

Też jestem trochę rozczarowany, a z drugiej strony poznałem kilka naprawdę niesamowitych osób w tym Ciebie - żadna kasa mi tego nie zastąpi. Wpaść na ludzi patrzących podobnie na świat ... bezcenne...
A że system się sypie...
Jak każdy, z którym się spotkałem w życiu... No suprises.
Dlatego nie lubię upupiających Organizacji i "koszarowania" umysłowego.

Popełniasz pewnie podstawowy błąd i wchodzisz przez trending.
Ja śledzę tylko nowe posty (created) i czytam to co jest ciekawe (dla mnie).
Stąd pewnie moje dobre samopoczucie.

Sort:  

Też zawsze śledzę tylko nowe posty. Trendy zwykle przykrywają to co najlepsze.

Podpisuję się pod @hallmann

Też zawsze śledzę tylko nowe posty. Trendy zwykle przykrywają to co najlepsze.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69969.18
ETH 3697.03
USDT 1.00
SBD 3.23