Sort:  

Dlatego właśnie napisałem, że opłaca się tylko w momencie kiedy i tak słuchamy jakiegoś radia online, może jeszcze gdyby nie ta captcha to trochę inaczej by to wyglądało. Tak tylko żeby uruchamiać to radio po to żeby zarobić praktycznie nie ma sensu. Dzięki za komentarz!

No właśnie problemem jest to całe captcha - bo gdyby było jeszcze tak, że radio przestaje grać, gdy trzeba poklikać, człowiek by o tym pamiętał. A kilka razy miałem tak, że po ośmiu godzinach przypominałem sobie, że jednak mi się zapomniało...

Też myślę, że chociaż powinno przestać po prostu wtedy grać bo tak to zwyczajnie ciężko będzie tego upilnować, a i klikać też za takie pieniądze się nie opłaca co trzy godziny. Captcha jest pewnie ochroną przed botami, sam bym pewnie założył kilkadziesiąt kont gdyby nie ta captcha, a tak to mam jedno swoje konto, jak będę słuchał radia online to mogę przez to, ale zarobkowo odpuszczam ten temat.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63247.38
ETH 3242.29
USDT 1.00
SBD 3.90