Challenge, Wawes co dalej...

in #polish6 years ago

Witam w Nowym Roku 2018.

Hmm.. Waves na razie nic się wielkiego nie dzieje, jesteśmy w lekkim minusie saldo w okolicy 900pln na innych giełdach podobnie z wyjątkiem hitbtc gdzie Waves ma bloka przesyłowego i jest w cenie 0,0011btc co by dało 1080pln. Ale ja jestem cierpliwy i wierzę w swoją koncepcję (pewnie tylko ja :) ) , i daję sobie jeszcze czas.
Trochę szkoda, że brak środków, bo pewnie wszedłbym teraz challengem w ETC, a tak tylko popatrzę, czy miałbym rację, czy nie.

Dobrych i bezstresowych zysków, oraz sukcesów w każdej dziedzinie życia. pozdrawiam

Sort:  

Spokojnie, trzymam. Kiedyś wystrzeli :) Mówisz o Etherium Classic? Gramy pod news o wprowadzeniu go na nowej japońskiej giełdzie ok 10 stycznia?

To też, ale z kresek też wychodzi na plus ;)

Nie tylko Ty Madox :D co prawda nie zainwestowałem wszystkiego w Waves ale czekam cierpliwie na te 40$ nawet gdyby miało to być do końca roku :)

Do końca roku to minimum 100$ :)

Mam także Waves trochę spadło, ale nie ma co się martwić jeszcze wystrzeli do góry.

Congratulations @madox! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66