Nowy pomysł ? SpaceMining - czemu nie.

in #polish6 years ago

spacemining.jpg

Tym razem natknąłem się w sieci fajny pomysł na dodatkowe tokeny btc za free. Jest to kopalnia btc ale w chmurze. Wiem, wiem to już było itd ale w tym przypadku jest inaczej bo nikt nikogo nie zmusza do wpłacania btc żeby w ogóle kopać jest taka możliwość ale nie przymus, bez tego i tak kopie. Bez naszego prądu i naszej interwencji wystarczy się zalogować podać dowolny e-mail nazwę użytkownika i hasło no i zaglądać czasem żeby przelać na swój portfel (mam taką nadzieję) . Na razie mam konto od kilku godzin i wykopało mi jakieś 500 satoshi. Wiem ilość nie powala ale i też mnie to nic nie kosztuje. Kwestia druga to czy będą wypłacalni. Pożyjemy zobaczymy niech to sobie hula ja poczekam :) Moim zdaniem warto sprawdzić. A Wy co o tym sądzicie?

Źródło: https://www.spacemining.io lub jeśli ktoś zechce z mojego reflinka : https://www.spacemining.io/?ref=90894

Sort:  

Patrząc po cenach, gdzie zwrot z inwestycji jest 10 dni - widać typowego ponzi, nawet pozorów normalnej kopalni ta strona nie ma.
Zdecydowanie odradzam jakąkolwiek inwestycji na tej stronie.

nawet nie sugeruję inwestycji, a nawet odradzam, zauważam fakt możliwości darmowego kopania bez inwestycji, sprawdzić za darmo można.

Na razie mam konto od kilku godzin i wykopało mi jakieś 500 satoshi.

Faucet chyba szybciej zapewnilby ta kwote :) Ale faktycznie wyglada na scam.

pozbieram trochę będę dawał znać co i jak , jak wspomniałem w poście kluczowa tu będzie ewentualna wypłata ukopanych części btc, no cóż zobaczymy trochę to potrwa bo minimalna wypłata to 0.00025000 BTC ale gdzie mi się spieszy? :)

@marcell32 żebyś mógł wypłacić te 0.00025000 BTC najpierw Ty lub ktoś kogo zaprosisz musi wpłacić 0.00150000 BTC. Taki haczyk ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66306.00
ETH 3012.37
USDT 1.00
SBD 3.70