Czystek i jego właściwości

in #polish6 years ago

Dlaczego ja zaczęłam pić czystek ?
Jak wiecie lub nie wiecie miałam problem z trądzikiem, rzuciłam palenie i chciałam oczyścić swój organizm z toksyn itd.

Czym jest czystek ?

  • to krzew o białych, różowych i czerwonych kwiatach, który pochodzi z rejonu Morza Śródziemnego.
  • okrzyknięty rośliną roku 1999,
  • największe bogactwo polifenoli z roślin europejskich,
  • doskonała broń przeciwko bakteriom, wirusom i grzybom,
  • unikatowy, naturalny środek przeciwko grypie,
  • pomocny w walce z boreliozą i nowotworami,
  • nie udokumentowano żadnych działań ubocznych,
  • mogą przyjmować dzieci, kobiety w ciąży i matki karmiące,
  • odtruwa cały organizm i opóźnia procesy starzenia się,
  • blokuje wzrost wszystkich rodzajów wirusów nawet wirusa ptasiej grypy,
  • usuwa metale ciężkie z naszego ciała, dlatego polecany jest zwłaszcza palaczom oraz osobom żyjącym w dużych, zanieczyszczonych miastach
  • neutralizuje wolne rodniki, co przynosi korzyści skórze
  • mężczyznom cierpiącym w starszym wieku na przerost prostaty może przynieść ulgę z uwagi na swoje własności antyproliferacyjne i cytotoksyczne
  • pomaga zapobiegać chorobie niedokrwiennej serca, rozpuszcza zatory i zakrzepy.
  • napar z czystka jest znakomitym środkiem wspomagającym higienę jamy ustnej. Przepłukanie buzi po umyciu zębów -naparem z czystka śmiało zastąpi wszelkie drogeryjne płyny do płukania ust
  • regularne picie naparu z czystka powoduje zmianę zapachu wydzielin ciała. Jeśli ktoś ma problem np. z nieprzyjemnym zapachem potu (pachy, stopy), to zauważy po kilku tygodniach picia herbatki z czystka znaczną -redukcję przykrego zapachu
  • ostatnie moje odkrycie działa odstraszająco na kleszcze

    To nie jest tak, że raz go wypijemy lub kilka razy i będą efekty wow. Ja zużywam już 2-3 opakowanie i trwa to około 2 miesiące i dopiero teraz widać małe efekty, które powoduje czystek. Nie zniechęcajcie się po 2 tygodniach.
Sort:  

Super artykuł. Warto na jakiś czas zastąpić czarną herbatę właśnie czystkiem.

@zdrowie dziękuje bardzo, oj ja nawet bardziej wole ziołowe herbaty od czarnej

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61553.99
ETH 2881.27
USDT 1.00
SBD 3.54