Obsidian Mantra na Jarocin Festiwal

in #polish6 years ago

Jarocin Festiwal '18 już dawno za nami.

Tegoroczna impreza odbyła się w formule miejskiej - wiele scen rozrzuconych w różnych miejscach. Z jednej strony urozmaicona impreza, z drugiej nasłuchałam się o niej raczej niepochlebnych opinii. I głównym problemem nie były sceny - a wybór artystów. Fakt faktem, w lineupie dominował rap, a nie jest to spuścizna jarocińska. Sporo osób było spragnionych cięższego uderzenia.

Szczęśliwie organizatorzy zapewnili też scenę metalową - w Spichlerzu Polskiego Rocka. Tam dzięki ekipie z Black Waves Fest, spragnieni hałasu mogli posłuchać pięciu kapel, In Twilight's Embrace, Hegemone, Entropia, Obsidian Mantra i LØVTE.

I na tej scenie zagrałam.

IMG_20180714_140130_917.jpg

Z Obsidian Mantra gramy od 2014 roku, zdarzały się koncerty większe i mniejsze. Jednak Jarocin Festiwal na naszej - mojej - koncertowej ścieżce zajmuje szczególne miejsce. To właśnie na tym festiwalu byłam jako pierwszym, kilka lat temu, jeszcze w gimnazjum. Kiedyś pod sceną, teraz na scenie.

IMG_20180714_124122_211.jpg

Jeżeli macie ochotę nas posłuchać, zapraszam na:
FB: http://facebook.com/ObsidianMantra/
Spotify: http://open.spotify.com/album/7nWJ3YRtB64yksaQdZhehN
bandcamp: http://obsidianmantra.bandcamp.com

Sort:  

Posłuchałem sobie Waszej ostatniej płyty. Naprawdę niezła! Następnym razem dodaj tag pl-muzyka, wtedy post dotrze do zainteresowanych tematem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56