You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czas relaksacji

in #polish5 years ago

Od czasu kiedy przeczytałem Twój komentarz, w którym piszesz o diecie którą stosujesz (i z jakich powodów to robisz (wcześniejszy komentarz)) zastanawiam się dlaczego sam zdecydowałeś się zostać dziobakiem. Sorry, człowiek który jest ŚWIADECTWEM, tego że można pokonać śmiercionośną chemoterapię i ocalić własne życie (nie przyjmując jej) nie powinien przystępować do sekt które mają w d... wszystko, a są nastawione na maksymalizację zysków, Wycofaj delegację, zostańmy przyjaciółmi!

Sort:  

Nic z tego nie rozumiem. Nie porównuję się do dziobaka lecz autorów komentarzy które zamieściłem. Nie pokonałem śmiercionośnej terapii, ponieważ nie było takiej potrzeby. Ciach, ciach i nerka w koszu.
Zupełnie się pogubiłem w Twoim ostatnim zdaniu. Jaka sekta? Jakie zyski? Jaka delegacja?

Ok, coś mi się nie tak jak trzeba utrwaliło w pamięci. Po zmianach które wprowadził sp-group, zamiast delegacji (Ty delegujesz) lepiej jest dołączyć do ich trailu (o ile nie masz czasu by głosować sam), w ten sposób nagrody z kuracji będą trafiać do Ciebie.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68308.81
ETH 3883.32
USDT 1.00
SBD 3.71