Ludzie Żyli Z Dinozaurami - Bełkot Innego Medium

in #polish5 years ago (edited)


Z góry przepraszam za moje słabe obsługiwanie OBSa i za chujowy mikrofon.
Film Innego Medium został mi podesłany przez widza o nicku marian dzikizwierz - za co dziękuję. Mój materiał powstał na jego prośbę.
Inne Medium twierdzi, że dinozaury nieptasie (czyli te, które wymarły 65 mln lat temu, np. tyranozaur) mogły koegzystować z ludźmi. Co oczywiście jest nieprawdą, ponieważ jedynymi dinozaurami, które współistniały z ludźmi - i żyją do dzisiaj - są ptaki.
Najsmutniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że oglądające tego typu filmy dzieci nie zweryfikują przedstawionych (dez)informacji, a łykają je jak młode pelikany...

P.S. Zapomniałem wspomnieć, że róg mógł ponownie ulec fosylizacji wiele milionów lat po śmierci triceratopsa.

Jak jesteś w miarę bogaty i nie masz na co wydać pieniędzy, to sypnij donejcikiem:
https://paypal.me/pools/c/8a02ya8w68

My video is at @DTube.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Ale to całe medium mnie wkurwia, ja pierdolę! Pierdoli głupoty niepoparte żadnymi dowodami, a jedynie pseudonauką i jeszcze włącza te zjebane organki kościelne w tle, nosz kurwa ja pierdolę.

Heh, bo przecież skoro narysowałeś jakąś istotę, np. dinozaura, to znaczy, że z nim żyłeś ! No bo pieprzyć logikę, a chłam się lepiej sprzedaje...

Mnie też wkurwia

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65935.31
ETH 3015.23
USDT 1.00
SBD 3.75