Co ja tu robię?

in #polish6 years ago

Witam. Zapewne zastanawia was "co ja tu robię" lub jakie mam plany więc z chęcią wam odpowiem:)
Zamierzam traktować to konto poniekąd jako serwis społecznościowy w którym dzielę się z wami dla mnie ważnymi rzeczami ale nie obawiajcie się ponieważ nie zamierzam spamić:)

Jakie mam plany związane z rozwojem profilu?

Aktualnie niestety nie posiadam do tego sprzętu więc będę skupiał się na pisaniu postów z interesującymi informacjami lub z ciekawostkami ale z czasem chciałabym nagrywać śmieszne filmiki ponieważ jestem pogodną ciepłą osobą która uwielbia żartować a także cieszy mnie widzieć radość którą w kimś wywołałem:)
Ponadto czasem mogą u mnie pojawić się materiały związane z pomaganiem albo krótkie często motywujące vlogi czy dzielenie się z wami ważnymi dla mnie przemyśleniami które mam nadzieję że okażą się przydatne także wam:)
Może czasem się zdarzyć że dla rozrywki będę "grał w grę" lecz postaram się w między czasie na luzie rozmawiając z wami tak by panowała ciepła przyjacielska atmosfera albo robić to z humorem by wywoływać uśmiech czy nawet jednocześnie "uczyć i bawić":)

Sort:  

Either you run the day or the day runs you.

Great post. It doesn't seem like you are getting the likes it deserves though. Have you checked out the upvote communities? You should check out steemengine. or steemfollower.com.

Wpadnij czasem na chat (polish), komentuj wpisy innych - bardzo lubię, gdy ktoś z humorem komentuje posty. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61587.45
ETH 2890.35
USDT 1.00
SBD 3.43