Moja recenzja smartfona Xiaomi Mi MiX po 6 miesiącach użytkowania / My review of the Xiaomi Mi MiX smartphone after 6 months of use PL/EN

in #polish6 years ago (edited)

PL/

Witaj, Steemit dziś chciałbym się z wami podzielić moją subiektywną opinią na temat MI MIXA .

Owego smartfona posiadam od 6 miesięcy ogólnie rzecz biorąc jestem z niego bardzo zadowolony , ale ma on też kilka minusów . Opiszę wam co myślę o każdym jego elemencie bez owijania w bawełnę .

  •  Specyfikacja:

  Wyświetlacz: 6,4 cala (2040 x 1080), 91,3 procent powierzchni przedniego panela.
Procesor: Snapdragon 821 Quad Core 2.35GHz
GPU: Adreno 530
System: MIUI 8
RAM + ROM: 6GB RAM LPDDR4 i 256GB pamięci wewnętrznej
Aparat: Tył 16.0MP z obręczami z 18-karatowego złota + 5.0MP aparat z przodu
Akumulator o pojemności 4400 mAh z funkcją szybkiego ładowania Qualcomm Quick Charge 3.0.
GPS z A-GPS i GLONASS,
NFC.
czytnik linii papilarnych,
Czujnik: akcelerometr, czujnik światła, E-kompas, żyroskop, czujnik Hall’a, czujnik zbliżeniowy, barometr
Dual SIM: 2x nano SIM
Sieci:
WiFi: 802.11a/b/g/n/ac,
GSM: B2 / B3 / B5 / B8
WCDMA: B1 / B2 / B5 / B8
FDD-LTE: B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8 

  • Wygląd :

 Ceramiczna obudowa wygląda naprawdę świetnie a złote dodatki w oku aparatu i czytnika linii  papilarnych   dodają tylko elegancji .Trzeba uważać na rysy na tyle urządzenia ale Xiaomi dodaje etui więc jest ok. Które niestety pogrubia ramki ekranu ale i tak wygląda super . Ceramiczna obudowa jak wcześniej napisałem wygląda świetnie ale palcuje się od byłe dotknięcia co widać szczególnie na czarnej wersji kolorystycznej . Telefon bardzo łatwo upuścić dlatego warto używać etui .

  • Ekran:

Ekran MI MIXA to jeden z największych jego plusów. Ramki są choć naprawdę cienkie co daje efekt "Wow " szczególnie podczas oglądania filmów czy grania w gry. Kolory są świetne  a obraz ostry nie ma się do czego przyczepić  .

  • Apart :

Mimo 16 mp z tyłu i 5 mp z przodu urządzenia zdjęcia i filmy  są tylko ok. To jedna z gorszych stron tego smartfona.

  • System :

Aktualnie na Mi Mixie mam Androida 7.0 i nakładkę MIUI 9.5 ogólnie zero problemów z tym związanych wszystko działa jak powinno :) .

  • Wydajność :

Mi MiX jest naprawdę niezawodny pod tym względem wszystko działa bardzo szybko nawet w najnowszych grach nie doświadczysz lagów .

  • Dźwięk :

Jakość rozmów jest taka sobie przez brak tradycyjnego głośnika z przodu ale ogólnie nie jest źle .Główny głośnik brzmi naprawdę dobrze ale łatwo go zakryć palcem pod czas np: oglądania filmów  .

  •  Łączność :

Smartfon jest adresowany głownie na rynek chiński przez co mimo posiadania LTE nie działa ono u mnie w Polsce .Ponieważ telefon nie obsługuje częstotliwości 800MHz kanał B20. Mi Mix posiada dwa sloty na kartę  SIM . Wi-fi działa bardzo dobrze a co do GPS szybko znajduje sygnał nie maiłem z nim nigdy kłopotów.

  • Bateria :

Jest naprawdę świetna mimo tego że naprawdę intensywnie korzystam z urządzania miedzy innymi gram przeglądam portale społecznościowe wystarcza mi na około 2 dni użytkowania.

Podsumowując :

Xiaomi Mi MiX jest eleganckim , wydajnym  smartfonem  Zdecydowanie polecam chyba że planujesz robić mi zdjęcia wtedy na pewno się zawiedziesz .

/EN

Hello, Steemit, who I would like to know with MI MIXA.

 I have had this smartphone for 6 months in general, I'm very happy with it, but it also has a few minuses. I will describe to you what I think about every element of it without wrapping up the bush. 

  •  specification :

 Display: 6.4 inches (2040 x 1080), 91.3 percent of the front panel.
Processor: Snapdragon 821 Quad Core 2.35GHz
GPU: Adreno 530
System: MIUI 8
RAM + ROM: 6GB RAM LPDDR4 and 256GB internal memory
Camera: 16.0MP rear with 18-karat gold rims + 5.0MP front camera
Battery with a capacity of 4400 mAh with Qualcomm Quick Charge 3.0 fast charging function.
GPS with A-GPS and GLONASS,
NFC.
fingerprint reader,
Sensor: accelerometer, light sensor, E-compass, gyroscope, Hall sensor, proximity sensor, barometer
Dual SIM: 2x nano SIM
networks:
WiFi: 802.11a / b / g / n / ac,
GSM: B2 / B3 / B5 / B8
WCDMA: B1 / B2 / B5 / B8
FDD-LTE: B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8 

  •  Look :

 Ceramic casing  looks really great and the gold additions in the eye of the camera and  fingerprint reader add only elegance. You have to watch out for  scratches on the back of the device but Xiaomi adds a case so it's ok.  Which unfortunately thickens the screen frame but it still looks cool.  The ceramic  casing, as I wrote earlier, looks great, but I'm fingering the former  touch, which can be seen especially on the black version.  The phone is easy to drop, so you should use the case. 

  • Display:

The MI MIXA screen is one of its greatest advantages. The frames are at least really thin, which gives the "Wow" effect especially when watching movies or playing games. The colours are great and there is no need to attach sharp images to them. 

  •  Camera:

Despite 16 mp at the back and 5 mp at the front of the device photos and videos are only about ok. It's one of the worse sides of this smartphone. 

  • System :

Currently on Mi Mix I have Android 7. 0 and the overlay MIUI 9. 5 generally zero problems related to it all works as it should :) .

  •  Efficiency:

MiX MiX is really reliable in this respect everything works very fast even in the latest games you will not experience lags. 

  • Sound:

The main speaker sounds really good but it's easy to cover it with your finger while watching movies, for example. 

  •  Communication:

The smartphone is addressed mainly to the Chinese market, so despite having LTE it doesn't work in Poland. because the phone doesn't support 800MHz B20 channel, Mi Mix has two slots for SIM card. Wi-fi works very well and as for the GPS quickly finds the signal I have never had any trouble with it. 

  • Battery:

It's really great despite the fact that I'm really using the device intensively, among other things, I'm browsing social networking sites enough for about 2 days of use. 

 In conclusion :

Xiaomi MiX is an elegant, powerful smartphone. I definitely recommend it unless you plan to take pictures of me then you will be disappointed. 









Sort:  

Zgodzę się z tobą telefon niestety ma słaby aparat.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69715.93
ETH 3772.35
USDT 1.00
SBD 3.77