Sort:  

nic nie kosztuje, z kolei koszt konta to 3.000 STEEM lub 9.83MM RC mana, ja wykorzystuję mana więc konto też jest darmowe

Czyli tworzenie zaproszenia jest darmowe ale potem musisz zaakceptować każde kolejne konto i wtedy korzystasz z swojej many? właśnie miałem Ci też pisać, że z ilością SP które posiadasz możesz spokojnie zakładać konta za darmo.
A jeśli chodzi o tłumaczenie to co dokładnie masz na myśli? Bo ja mogę przetłumaczyć te pliki z GitHub ale postawienie serwera/strony www z tym trochę przerasta moje możliwości.

Czyli tworzenie zaproszenia jest darmowe ale potem musisz zaakceptować każde kolejne konto i wtedy korzystasz z swojej many?

Tak.
To może dogadalibyście się z @fervi? On napewno by postawił taką stronę.

Dla mnie tłumaczenie tego tekstu to maks kilka godzin pracy bo z tego co przejrzałem pliki to tam za dużo tekstu nie ma. Ale nie wiem czy @fervi ma jakiś wolny serwer na którym mógłby to postawić. Ale postaram się z nim o tym pogadać. Chociaż tak pomogę w rozwoju polskiej społeczności na steem. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86