Sam naprawiam swoje auto #4 Wymiana linki prędkościomierza

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie.
Przed urlopem udało mi się wymienić linkę prędkościomierza.

20180918_144446.jpg

Nie mam za dużo zdjęć z wmiany ale najbardziej czasochłonnym zajęciem było zdemontowanie osłony zegarów. Wiązało się to z wyjęciem wszystkich przycisków, pokręteł oraz porozłączania ich. Sam proces nie jest trudny. A tak wyglądało to po zdjęciu osłony:

received_2106219662977388.jpeg

Po wyjęciu zegarów można było zobaczyć przyczynę niedziałających liczników. Jak się domyślałem, uszkodzony był zaczep linki którym była mocowana do zegarów. (To białe coś na środku zdjęcia)

received_1964947113572847.jpeg

Gdy już linka została wymieniona to trzeba było zrobić jazdę testową. Jako że miałem mało czasu to przejechałem się tylko dookoła parkingu. Wszystko działa idealnie. Pocisnąłem 40km/h i przejechałem ponad 100m.

20180918_161415.jpg

Taki jest obecnie stan licznika, zobaczymy ile uda mi się przejechać tym autkiem.

Dodam tylko, że linka prędkościomierza idzie bezpośrednio od liczników do skrzyni biegów. Odkręcenie od strony skrzyni jest łatwe gdyż jest bezpośredni dostęp do śruby mocującej. Podobno wpięcie do zegarów mozna zrobić od strony maski bez demontowania ich. Ale nie wiedziałem jak to wygląda w środku i wolałem nie ryzykować urwaniem czegoś przy demontażu.

Na tym zakończe dziś gdyż jestem na urlopie i piszę z telefonu czego za bardzo nie lubie przy takiej ilości znaków.

Cennik na dziś:

37zł - linka prędkościomierza;

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na kolejne odcinki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71