Kiedy warto obdarować własny komentarz Upvote

in #polish6 years ago

comments-150276_1280.png

Witam Wszystkich serdecznie

Dziś poruszymy dość kontrowersyjny temat jakim jest lajkowanie własnych komentarzy. Przez społeczność steem taki proceder jest niemile widziany i robiąc to w dłuższej perspektywie możemy więcej stracić niż zyskać... O tym wie niemal każdy... Tym razem postaram się uargumentować dlaczego w wyjątkowych sytuacjach wręcz powinniśmy lajkować własne komentarze.

Zacznijmy od tego że najłatwiejszym sposobem na "zmarnowanie" swojego VP (gdzie znajduje się wskaźnik VP w serwisie busy.org zaprezentowałem za zdjęciu poniżej) jest oddanie głosu na czyjś komentarz. Jakie należny spełnić warunki aby głos zmarnować:

  • posiadać słabe konto którego moc głosu nie przekracza progu wypłaty czyli ~0,02$ lub też posiadać mocne konto lecz oddać głos słabszy niż 0.03$
  • oddać głos na komentarz który był pomocny lub istotny tylko dla nas i istnieje ogromna szansa że nikt już na niego nie zagłosuje

Te dwa powyższe warunki dają nam ogromną szanse na to że autor nic nie otrzyma a my zmarnowaliśmy nasz VP (siła naszego głosu wyrażona w procentach).

VP.png

Niemal od początku głosowałem na swoje komentarze ALE tylko wtedy gdy ktoś już oddał na niego swój głos wcześniej i istniała szansa na zmarnowanie jego VP .

Niestety co jakiś czas ktoś mi to wytkinie lecz nie zamierzam tego zaprzestać a lajkując dany komentarz będę dodawał link do tego artykułu aby oduczyć zwłaszcza nowicjuszy marnowania swojego głosu na komentarze.

Oczywiście nie mam nic przeciwko głosowaniu na komentarze jedyne co mi się nie podoba to to że cała masa głosów tutaj się marnuje.

Myślisz podobnie? Kliknij RESTEEM:)

Nie Podobało się? Również kliknij RESTEEM i hejtuj wspólnie ze znajomymi ;)

horse-2573655_640.png

@michalx2008x

PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"

EN:"Be the change you want to see in the world"

divider-36856_1280.png

Sort:  

Jednego nie wziąłeś pod uwagę - jeśli załóżmy 10 nowicjuszy odda głos na ten sam komentarz, to razem głosy nie będą już "zmarnowane", bo przekroczą próg wypłaty ;) .

oddać głos na komentarz który był pomocny lub istotny tylko dla nas i istnieje ogromna szansa że nikt już na niego nie zagłosuje

Pamiętałem o tym :P

Zniechęcanie do nie-upvotowania komentarzy kiedy i tak prawie nikt tego nie robi, to chyba nie najlepsze rozwiązanie...

Co do samego upvotowania własnych komentarzy, to warto to robić dopiero około 6 dnia, kiedy już mamy niemal pewność, że nie osiągnie progu wypłaty.

Zacytuję sam siebie:

Jak napisałem nie mam nic przeciwko upvote rozdawanym samemu sobie boli mnie jedynie to kiedy te upvote jest marnowane bo nie będzie wypłacone z powodu nie przekroczenia progu wypłaty.

Zależy mi na edukowaniu w jaki sposób upów nie marnować a nie na zniechęcaniu do upów pod komentarzami.

RESTEEM, Ja osobiście nie praktykuje czegoś takiego u siebie, wolę dać komuś upvote w to miejsce. Co innego dać sobie upvote pod postem, to nie jest coś złego jak się nie spamuje postami, mi się zdarzyło maksymalnie 3 wpisy zrobić w ciągu dnia ale nie dawałem sobie upvote pod wszystkimi postami tylko pod jednym.

Jak napisałem nie mam nic przeciwko upvote rozdawanym samemu sobie boli mnie jedynie to kiedy te upvote jest marnowane bo nie będzie wypłacone z powodu nie przekroczenia progu wypłaty. Dziękuję za RESTEEM.

Czegoś tutaj nie rozumiem - moim zdaniem nie ma praktycznie czegoś takiego jak próg wypłaty, choć jest rzeczywiście próg widoczności wypłaty na steemit.com

Jak masz Vessel to widzisz normalnie niewidoczne "wypłaty" typu o.ooo o.ooo bo tam pod spodem są vesty i to w nich idą te wypłaty. Może czegoś nie wiem, ale z moich obserwacji wynika, że pozornie zerowe wypłaty są realizowane :-)

Mnie osobiście to nie przeszkadza, że ktoś sobie sam lajkuje. Sam jednak czegoś takiego nie praktykuję, bo mm poczucie, że to troszkę nietakt, coś jakby samochwała ;). Boję się, że ktoś może to źle odebrać.

Ciekawe założenie trzeba by się nad tym głębiej zastanowić.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95