You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jest ryzyko. Musi być wybór

in #polish6 years ago (edited)

Tak jeszcze z innej beczki ja to mam dar do wyszukiwania hipokryzji ;)

Z jednej strony każdy wie że państwo, polityka i rządy to złodzieje lobbyści biznesmeni żerujący na cudzej krzywdzie co krok przyjmujący łapówki.

A gdy zaczyna się temat w stylu szczepień nagle nie ma lobbystów i przekupnych rządów a są eksperci i zbawiciele świata dla których nie liczy się kasa a zbawienie ludzkości!

... ech ja to mam wrażenie że żyje w czasach że co drugi jegomość ma niestwierdzoną schizofrenię.

Sort:  

btw a niech mi ktoś się przyczepi że dałem upa dla swojego komentarza ledwo kilka gdzin temu tłumaczyłem się dlaczego daje upy swoim komentarzom Kiedy warto obdarować własny komentarz Upvote ... Tak ja wiem że "co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie" i że wstawienie samego linku do filmiku na YT jest bardzo merytorycznym i wartościowym wpisem zasługującym na grom Upów. W pełni założona nagroda za włożony trud.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63423.66
ETH 3077.69
USDT 1.00
SBD 3.87