Pierwszy post

in #polish6 years ago

Jestem Mikołaj. To jest mój pierwszy post. W moich postach pojawiać się będą tematy dotyczące przede wszystkim programowania oraz komputerów. Moje posty będą skierowne przede wszystkim do osób chcących nauczyć się programować lub dowiedzieć się czegoś ciekawego o komputerach.

Jeżeli jesteś zaciekawiony to zaobserwuj mój profil.

Sort:  

Polecam Ci serdecznie rzucić okiem na poradnik w formie podcastu jaki ostatnio stworzyłem na temat tego jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę na Steem i Steemit :)

https://steemit.com/dsound/@noisy2/jak-z-powodzeniem-rozpocz-swoj-przygod-ze-steem-i-steemit

Wielkie dzięki bardzo fajny podcast.

Cześć Mikołaj. Idealny miesiąc na debiut na steemit. :)

Witaj na Steemit

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56