Z serii rusz dupę i zrób coś sam. #quillingsteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Tym razem miałam przyjemność "wydziergania" kartki z okazji urodzin mojej mamy. Kartka skromna, niewielkich rozmiarów, ale za to z wielkim uczuciem ją przygotowywałam. Satysfakcja oczywiście jest, bo na twarzy mamy pojawił się piękny uśmiech i wzruszenie.

A wyglądało to tak:

IMG_20181230_190025.jpg

IMG_20181230_190100.jpg

IMG_20181230_190042.jpg

IMG_20181230_190212.jpg

Do zrobienia kartki potrzebowałam bazy do kartek wraz z kopertą (może być kartka formatu A5 z papieru technicznego lub białej tektury), pasków kolorowego papieru o grubości 3 mm, igły do quillingu (w zastępstwie można użyć długiej wykałaczki), kleju magik, ozdób typu guziki, dżety czy cekiny oraz np. kawałka tapety, która posłużyła mi za tło.

Koszt tych wszystkich rzeczy do wykonania kartki był jak widać niewielki. Wielkie było za to zadowolenie mojej mamy, gdy wręczyłam jej ręcznie wykonany przeze mnie podarek (no i moje starania też były wielkie rzecz jasna ;-)).

Bo najlepsze prezenty to te zrobione samemu. Liczy sie gest, poświęcony czas oraz unikatowość wykonanej rzeczy. W tych czasach nie jest problemem iść i coś kupić. Komuna się skończyła, teraz mamy tak szeroki wybór, że sklepowe półki aż się uginają. Kolorowo, zabawnie, z jajem, elegancko, brokatowo, urodzinowo, imieninowo, na ślub, pogrzeb, chrzciny czy co tam chcecie. Do wyboru do koloru. Ale prawdziwy wysiłek okażecie robiąc coś wlasnoręcznie.

Ktoś z Waszych znajomych czy bliskich niedługo obchodzi jakieś święto? To najlepszy czas by zakasać rękawy, uruchomić wyobraźnię, puścić wodze fantazji i stworzyć wyjątkowy prezent. Tylko bez wymówek, że nie macie talentu czy pomysłu. Tak jak wpomniałam wcześniej liczy się gest, a zainspirować się można z łatwością w dobie internetu. Wujek Google zawsze pomoże.

P.S. Jeśli już mieliscie okazję coś wykonać samemu... pochwalcie się! :) Jestem ciekawa ! Bo może ja się czegoś nowego od Was nauczę :)

Sort:  

Fajnie, że o nas nie zapomniałaś ;)

Nie.. nie zapomniałam. Mam po prostu życie na wariackich papierach ;-) Nieco się wycofałam to fakt, ale miałam na Was oko cały czas ;-)

Bardzo ładna kartka :)

Bardzo szanuje osoby, które tworzą coś pięknego z serca ! Śliczna karteczka <3

Już myślałam, że wyparowałaś, a miałaś takie ciekawe prace. Miło widzieć, że nadal żyjesz i majstrujesz kartki <3

Posted using Partiko Android

Dzięki, to miłe :))

Congratulations @minimalna! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

3 years on Steem - The distribution of commemorative badges has begun!
Happy Birthday! The Steem blockchain is running for 3 years.
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Śliczna ta kartka, widać, że od serca. Takie prezenty cieszą najbardziej.
Długo ją robiłaś? Sama wycinałaś paseczki, czy kupuje się je gdzieś?

Paski przygotowuję sama. Dobieram odpowiedni dla siebie papier techniczny tak aby wygodnie mi się na nim pracowało, tnę go na niszczarce osiągając paski grubości 6 mm, a potem każdy paseczek tnę nożyczkami na pół. Nie lubię pracować na gotowych paskach bo są dla mnie zbyt wiotkie, wolę nieco twardszy papier. A zrobienie kartki zajęło mi ok 3 godziny.

Piękne! Chętnie przejrzę wszystkie Twoje posty DYI :)

Gratuluję talentu, piękna kartka i pracochłonna.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62916.93
ETH 3028.97
USDT 1.00
SBD 3.67