MASZ DOŚĆ??

in #polish5 years ago

Szara, monotonna rzeczywistość przytłacza Cię coraz mocniej? Schemat w postaci dom➡praca➡dom🔃 powoduje u Ciebie odruchy wymiotne🤢? Czujesz że Twój potencjał jest niewykorzystany? Podskórnie wiesz, że możesz osiągnąć dużo więcej🥇. Masz już serdecznie dość obniżania swoich standardów, tylko po to aby nie pokazać szefowi że jest GŁUPSZY!?🤭

Próbowałeś/aś coś zmienić, ale nic z tego nie wyszło. Motywacji starczyło ledwie na pare tygodni⌛. Do tego szybko odbiło się to na Twoich relacjach z bliskimi🕴 i poziomie stresu🤬. Miałeś na głowie co raz więcej spraw, a w dodatku zostawałeś z nimi sam. Bliscy nie byli w stanie Ci pomóc, w końcu sam do końca nie wiedziałeś co robisz. Outsourcing na tym etapie nie wchodził w grę. 💲💲
Powoli zacząłeś/aś się poddawać📉. W końcu swoje cele i tak zostały w Twojej głowie. Porażka przyszła po cichu. Wytłumaczenie same znalazły się w Twojej głowie.😣

▪To nie dla mnie.
▪Nie da się tak po prostu zarobić dużych pieniędzy.
▪Jestem na to za głupi(a).
▪Rodzice nie wychowali mnie na biznesmena/bizneswoman.
▪Gdybym tylko miał więcej oszczędności.
▪Gdyby nie rodzina na utrzymaniu.
▪Gdybym skończył lepszą szkołę - w to chyba sam(a) nie wierzysz ;p

Znam to z własnego podwórka. Próbowałem wiele razy i wiele razy kończyło się właśnie tak. Wina nigdy nie leżała przecież po mojej stronie. Zawsze to ‘coś’ było przeciwko, prawda?👹

Co jednak jeśli Ci powiem, że zmiana jest możliwa. Czy wymaga pracy💪 i poświęcenia🤓 - jasne. Wyobraź sobie jednak, że wreszcie zarabiasz tyle ile sobie założyłeś/założyłaś💰. Że praca nie jest nudnym powtarzaniem tych samych czynności. Że masz wybór kiedy zaczynasz🕒 i kiedy kończysz🕞. Że to Twój wysiłek decyduje o wysokości Twojej pensji, a nie układy i formularz na którym musisz zmieścić swe zasługi za cały rok✍.
Wreszcie masz więcej czasu na robienie tego co kochasz❤.
Podróże✈? Możesz pracować skąd tylko chcesz.
Czas z rodziną👨‍👨‍👧‍👦? Wypady ze znajomymi🤼‍♀? Pomoc potrzebującym👏?

Jesteś gotów(a) spróbować jeszcze raz? Już OSTATNI.
Jeśli tak, pierwszym krokiem do zmian będzie➡➡➡polubienie mojego Fun Page'a⬅⬅⬅

SUKCES_WOMAN.jpg

Sort:  

Polubienie fan page? Ja polecam złoty szpadel.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01