Aktualizacja #perpetuummobile.

in #polish5 years ago

Aktualna lista kuratorów #perpetuummobile:

Nowe tagi:
#pl-kuchnia - @pl-kuchnia
#pl-wege - @pl-wege
#pl-kryptowaluty - trwają rozmowy z @ilovecrypto, czekam na odpowiedz pod tym postem
Pozostałe tagi:
#pl-fotografia - @hallmann
#pl-tradycja - @fundacja
#pl-architektura - @katayah
#pl-sztuka - @katayah
#pl-kosmos - @astromaniak
#pl-muzyka - @pl-muzyka
#pl-gry - @kapitanpolak
#pl-sport - @beleg
#pl-filmy - @pl-filmy
#reakcja - @minprawdy
#pl-zwierzeta - @kamilkowalski
#pl-kobieta - @sisters
#pl-blog - @rozku
@kurator-polski ma wolną rękę

Krótkie przypomnienie zasad:

  • ja wysyłam 10 sbd do w/w osób a one przeglądają posty w tagach za które są odpowiedzialne i głosują na ciekawe wpisy przy użyciu mojego bid bota. (1 sbd per post maksymalnie)
  • z każdej otrzymanej puli 10sbd kuratorzy mogą (ale nie muszą) użyć 1 sbd na podbicie własnego postu
  • gdy cała pula zostanie wydana, kuratorzy publikują raport z tagiem #perpetuummobile a ja wysyłam im następne 10 sbd.

Uwagi:

  • gdyby moja Mana Power spadła poniżej 50% wtedy będę wysyłał po 6 sbd
  • pl-kuchnia może głosować również na pl-wege, posty mogą mieć oba tagi (bardzo prawdopodobne)

Ps. @pl-wege - nie wiem czy zauważyłeś, 4 dni temu konto otrzymało 10 sbd.

Sort:  

Dzięki za przypomnienie zasad :)

A co z tagiem pl-emocjonalnie?

Michał zrezygnował na rzecz nowych tagów.

Taki dobry tag zostanie bez wsparcia?

To ja założyłem ten tag i to ja go rozkręciłem. Za jakiś czas znów zajmę się nim osobiście, gdyż zbyt wielu emocjonalnych autorów jest w @sp-group oraz liczba takich w grupie niemal każdego dnia rośnie dlatego wsparcie z perpetum nie ma większego sensu z powodu bana.

Tag już ma wsparcie. Spokojnie, nie musisz się martwić :)
Wielu emocjonalnych autorów jest także na polish i ta liczba również rośnie.

#pl-emocjonalnie to też jest jeden z moich ulubionych tagów

Czy są jakieś "wolne" tagi @mmmmkkkk311 ?

Za mało SP mam by dodawać następne tagi, sorry.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98