Bid Bot

in #polish6 years ago

Szukam kogoś kto się zna na java script i zerknąłby na ten bot https://github.com/MattyIce/postpromoter. Wiem że @grzegorz2047 jest w tym dobry (będę się z nim kontaktował) ale ostatnio nie jest aktywny. Czy ten bot pozwala na sztywne ustawienia payout?
Np. za otrzymany 1sbd bot głosowałby z siłą 3 lub 4sbd?

Cofig file ma whitelist więc dostępny by był tylko dla zatwierdzonych autorów. Czy mam rację?

Będę wdzięczny za sugestie i podpowiedzi

Sort:  

Jest tak jak @santarius pisze. Jak będziesz dawał za mocny upvote za każdy 1 SBD to wszyscy będą się o Ciebie bili i szybko wypstrykasz się z całego Steem Power. Dojdzie do sytuacji, w której nie będziesz w stanie upvotować za 3 lub 4 SBD dostając 1 SBD.

To co Cię interesuje to nowe obliczanie wagi głosu w tej linijce:
https://github.com/MattyIce/postpromoter/blob/master/postpromoter.js#L215
Trzeba przeliczyć ile MVESTS jest wart każdy SBD, a potem z tego jaki to procent Twojego 100% głosu. Pisałem takie coś w pythonie, masz wątpliwości to pytaj. Ale jak wystartujesz z tym botem to ja się ustawiam do Ciebie w kolejce ;)

Ja nawet parę multikont reaktywuję, co ma się fajny bocik marnować :3 Zobaczymy kto szybszy

bids[i].weight = Math.round(config.batch_vote_weight * adjusted_weight * 100 * (getUsdValue(bids[i]) / total));

Czyli * 100 * trzeba zamienić na * 300 * ,i to wszystko?

*100 to jest mnożnik, bo w blockchainie 100% upvote jest zapisywany jako liczba 10000. Analogicznie 0,01% upvote ma wartość 1 w bazie.

Nie, trzeba kompletnie przebudować formułę.
W postpromoterze bot głosuje mocą proporcjonalną do wszystkich kupionych głosów w ostatniej rundzie. Ty chcesz mieć inaczej, bo po pierwsze nie chcesz mieć rund (np. co 2 godziny) i chcesz upvotować proporcjonalnie do transferu. Dalej nie wiesz też ile jest warty MVESTS za każde 1 SBD, bo postpromoter działa według innych reguł i w ogóle na to nie zwraca uwagi.

A możesz mi to zedytować tak by bot płacił zawsze X3 i nie było rund? O dziwo to już pracuje na moim koncie testowym (znalazłem dobry tutorial)

Ten postpromoter wymaga więcej zmian, ale mam pomysł jak to policzyć prościej. Znajdź mnie na steem.chacie albo discordzie.

Taki bot nie może działać, bo będzie niekonkurencyjny względem aktualnie działających - te zarabiają więcej, więc więcej płacą delegującym do nich SP - jeśli byś chciał utworzyć bota, który zawsze daje zysk, nie otrzymałbyś delegacji, chyba, że sam byś dopłacał do wynagrodzenia delegujących, aczkolwiek... Widzę, że powoli już Ci coś świta ;) Kto wie, może wkrótce zauważysz, że posiadanie bota = self-upvoting

A czy ja coś mówię o delegacjach? Chciałbym użyć własnej SP

Nie no, pewnie ;) To dobra sprawka, tylko nie pogłosujesz dużo - użytkownicy będą musieli się nieźle ścigać po twój głos, gdy będzie dawał pewny zysk - możesz dać white listę na polish na przykład, wtedy będzie miał sens, ale w praktyce, to na przykład ja, będę mógł sobie założyć konto, wrzucać na niego focie lasu (mam cały folder foci lasu) i całą pulę 10 głosów sobie zagarniać tylko dla siebie (co mi szkodzi, stać mnie, a zysk z tego będzie :P)

To dlaczego boty głosują tak, nie inaczej, jest wymuszone właśnie takim stanem rzeczy - gdy coś daje zysk, to każdy by chciał sobie zagłosować, więc gdy chętnych jest za dużo, to głos jest mniejszy, co sprawia, że z bota może skorzystać każdy i w każdej chwili ;)

Odpal - sam się przekonasz jak to działa :-) Może faktycznie uczenie się różnych rzeczy w praktyce pomaga przy małej wyobraźni. Gdyby white lista istniała i znajdywałyby się na niej tylko nicki twoich ziomów, to nie wiem, po co miałby być ten bot - chyba tylko dla self-upvoteingu, bo i tak byś na nich głosował. Jeśli jednak takiej listy nie będzie, to bot nie spełni funkcji, którą sobie założyłeś.

Może faktycznie uczenie się różnych rzeczy w praktyce pomaga przy małej wyobraźni

Dopadł Cię syndrom Ferviego (taka steemitowa gorączka). Szkoda że na to nie ma jeszcze szczepionek bo podejrzewam że zaszczepilibyście się dobrowolnie.
Więcej luzu! Relax Santarius! Wyjdz na spacer, poobserwuj przyrodę. Życie jest piękne i nie ma potrzeby zachowywać się jak stary zgredzik.

Nie zgredzę - nie od dziś jest wiadomym, że dyskutowanie i ścieranie się w internecie jest przyjemne. Co do spaceru, to prędzej wyjdę na rower, ale to dopiero gdzieś po północy, bo wtedy cicho, przyjemnie chłodno i pyłki w powietrzu nie próbują zamordować człowieka na każdym kroku. Do tego słucham sobie na prawdę przyjemnej muzyczki teraz, piszę tipy dla nowych twórców korzystających ze Steemfounders i przygotowuję się na międzynarodową premierę narzędzia - wszystko co robię, to relaks w najczystszej postaci, jeśli po twojej stronie wygląda to inaczej i przez kogoś z #polish stajesz się strzępkiem nerwów, to przepraszam - powiedz, a nie będę się sprzeczał niepotrzebnie, by nie szkodzić - nie po to tu jestem, już wystarczy, że Tech-BraVe'a ostatnio do siebie zniechęciłem, ja to ogólnie nie lubię tak za bardzo ;-)

To cieszę się ze wszystko w porządku, a czego słuchasz ? Ja ostatnio wlazłem na Dire Straits

Jak to czego? :P Grateful Dead oczywiście, mój avatar do czegoś zobowiązuje, teraz jestem gdzieś w połowie tego arcydziełka:


W sumie, mógłbym nie słuchać niczego dalej, ino zapętlić i lecieć z tym do białego rana :-) Dorzucam wersję studyjną jakby kto nie znał, czy coś :p [LINK] chyba bardziej polecam w ogóle;)

Za Dire Straits szanuję z kolei - kiedyś i za nich się mocniej zabiorę, bo poza szlagierami nie znam nic a nic ;P

możesz dać white listę na polish na przykład

z tego co zrozumiałem w tym kodzie (whitelist) chodzi o nicki nie o tagi

Gdyby white lista istniała i znajdywałyby się na niej tylko nicki twoich ziomów

powtarzałem już kilka razy że nie znam nikogo osobiscie na steemit i nie mam tu żadnych ziomków.

Prośba o znalezienie się na whitelist musiałaby być zainicjowana przez autora. Ja nikogo do niczego nie zamierzam zmuszać ani stawiać żadnych wymogów.

Spokojnie, nie sugeruję, że masz tu ziomków - tak sobie powiedziałem, chodziło mi po prostu o osoby, które uznajesz za dobre i godne promocji.

Jak zwykle jednak, tworzenie takich rzeczy, okazuje się trudniejsze niż się wydaje - gdy coś daje zysk, to na pewno znajdzie się osoba gotowa, cały zagarnąć dla siebie, stąd na bocie którego proponujesz osobiście postawiłbym krzyżyk z dopiskiem "niestety nie zadziała, bo byłoby zbyt dużo chętnych, zbyt mało SP i brak powodu, na wsparcie delegacją innych, bo mały dochód"

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82