Nowy avatar - wszystcy wygrali + spóznione introduceyourself

in #polish6 years ago

Główna nagroda (25 SBD) trafia do @pkocjan. Wszystcy pozostali którzy zgłosili swoje propozycje otrzymują nagrody pocieszenia (po 10 STEEM). Mam nadzieję że nikogo nie przegapiłem. Być może w przyszlości, również wasze prace zostaną wykorzystane.

Time for #introducemyself, Better Late Than Never



[PL]

Witam ponownie.
Czy twój wzrok przenika przez scianę? Czy twój wzrok przenika przez ludzką skórę? Promienie rentgena przenikają przez trwałe obiekty, lub tzw. trwałe obiekty.
Na tym świecie istnieją rzeczy których nasze oczy nie mogą zobaczyć. Czy kiedykolwiek widziałeś coś zadziwiającego, czego inni nie mogli dostrzec? Dlaczego niektóre rzeczy są ukryte przed naszym wzrokiem? Czy życie jest kawałkiem układanki?
Jestem wypełniony pytaniami. Czasami docieram do odpowiedzi. Tylko w moim sercu potrafię stwierdzić czy nie są one kłamstwami. Jestem sedzią dla samego siebie. Czy w śnie wszystkie postaci są nami? Rożnymi aspektami nas? Czy odpowiedzi przychodzą w snach?
Jeszcze jedno, dorastałem w lesie. Dzieki temu rozumiem wiele spraw. Drzewa stoją razem, wzrastajac jedno obok drugiego, dbaja o siebie nawzajem.
Żułem gumę zrobioną z ich żywicy. Powiedzmy że sosna ponderosa czasami wydziela żywicę. Rozlewista żywica nie jest dobra na gumę do żucia. Twarda i łamliwa żywica nie jest dobra na gumę do żucia. Jednak miedzy tymi skrajnymi stanami skupienia tej samej żywicy istnieje stan w którym ma ona wspaniały smak. Ja żułem gumę o takim smaku.

Sort:  

mi señor honorable @mmmmkkkk311 cuando músico con gitterist

PhotoEditor_20181010_101542120.jpg

si señor, me Janko Muzyzykanto

considera tu valioso apoyo

Posted using Partiko Android

Dzięki za fajny konkurs i za nagrodę pocieszenia 😉
Gratulacje dla @pkocjan

Dzięki! A zwycięski avatar bardzo fajny, taki przyjazny :)

Twój pieniek użyłem na @mariuszkarowski

You are good.

Welcome to Steem mmmmkkkk311! Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem and unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!

Dzięki za nagrodę pocieszenia :)
Gratulacje @pkocjan.
A szkoda, byłam pewna, że to @veggie-sloth wygra :(

Dzięki wielkie. Twój nowy awatar zobowiązuje do picia dużej ilości dobrej kawy ;-). Gratuluje @pkocjan

i do flagowania lol


Welcome to Steem @mmmmkkkk311.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Dzięki @mmmmkkkk311, co za niespodzianka z rana :) Powiem szczerze, że nie spodziewałam się wygranej. Bardzo dziękuję za docenienie pracy :) Myślałam nawet, że konkurs trwa jeszcze jedną dobę - jutro będzie zatem coś specjalnego dla Ciebie ;)

@nieidealna.mama, @tomii, @baro89 bardzo Wam dziękuję :)

Dziękuje za nagrode :p! I oczywiscie gratuluje @pkocjan!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73