Sort:  

Chodzi o zachęcenie ludzi do używania tokenów Sports na polish. Codziennie wychodzi lista osób które publikują na tagach #polish i #sportstalk (actifit, dlike czy inne sportowe posty). Codziennie z automatu jest losowany numer do którego jest przypisany dany post i ta osoba otrzymywała upvote od sportsvotera (tokeny wysyłałem z zarobionych przez codziennik tokenów). Z płynnych środków Codziennika kupuję co tydzień tokeny niezależnie od kursu i wrzucam w Sports Power. Teraz kiedy posty podbite botem są flagowane będę rozdzielał tokeny co tydzień.

Jeżeli myślisz, że to dobry pomysł to zachęcam do wsparcia, tylko nie wiem jak miałoby to wyglądać dokładnie.

Posted using Partiko Android

Fakt, to nie będzie pracować bo ja i tak głosuję chyba na wszystich z polish. Jeżeli chcesz to możesz robić takie konkursy jak ja robiłem (typowanie wyników) a ja będę podbijał zwycięzców z pełną mocą / tokenami sports

Taki konkurs planuję jak zacznie się Plusliga w siatkówkę, bo mam zamiar śledzić zmagania drużyny z Rzeszowa, ale to jeszcze 2 tygodnie. Swoją drogą szkoda, że Ty zaprzestałeś robienie takiego konkursu. Było całkiem spoko 😉

Posted using Partiko Android

Skoro zacząłeś prowadzić raport, to stwórz również dla dlike, photography najczęściej korzystnych nie tylko na pl. Dla każdego coś innego. Jeden post na dobę zaliczany do konkursu, bo niektórzy spamują za mocno i wywalać podbite przez boty. To da równe szanse i możliwość wglądu na osobę czy dyma i stosuje sztuczki.

Narazie za dużo roboty z tym, ale nad dlike myślałem i nadal myślę jak to zrobić. Musiałbym najpierw zobaczyć czy w ogóle są codziennie posty na polish z dlike.

W sumie sztuczki mnie nie interesują, jeżeli ktoś ma pomysł na Steema to niech go realizuje a czy się przejedzie czy nie to wyjdzie z czasem. W każdym razie nie chcę nikogo wywalać, a ludzie i tak już nie korzystają z botów.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59236.59
ETH 2995.05
USDT 1.00
SBD 3.73