Sort:  

To już Ci mówię, że tak - w ogóle przygotowuję vlog o steemit itd. Tylko najpierw chce się tego nauczyć aby mówić z sensem. A na razie linkuję tu z FB

co do vlogu to łatwiej by Ci było przeprowadzić rozmowę przez skype z @noisy na przykład (skonsultować wcześniej pytania by widzowie otrzymali jak najprecyzyjniejsze informacje)

Taki jest plan. Nawet się wstępnie zgodził, bo Phil z Nim rozmawiał. Tyle, że teraz nie mam jak tego zrobić - na urlop zaraz jadę. Masa rzeczy do ogarnięcia.

Zobaczyłem Cię na streamie u hallmana w jego "My Feed".

Nie wiedziałem, że masz tu konto. :)
Pozdrawiam, Vlog obejrzę, ale jestem trochę out of context, więc pytań nie zadam.

my feed to coś rodzaju sub boxa tylko że tyczy się postów ze steemit

Nikt ciekawy ani warty uwagi ta sama szajka która zakazuje głosować jak się chce i ile chce

@wideoprezentacje
"My feed" to taka tablica, gdzie wyskakują wpisy od ludzi, których obserwujesz.

Hallman to gość od bezkresu.

PS1. Jeśli będziesz potrzebować grafik lub animacji na intra lub inne rzeczy to polecam się. (Grafik 3D, mam moje prace na swoim Steemitowym blogu.)

PS2. Fajne zdjęcie! :D

PS3. Komentarz mi wpadł pod tym, a miał wlecieć pod postem, nie moja wina, coś poszło nie tak.

Jestem ciekaw jak to wyjdzie, bo on jest chyba jeszcze większym gadułą od Ciebie lol

MK to jedyny typ który racjonalnie myśli reszta to komuniści i nie mają nic do zaoferowania niż zapchanie sobie portfeli

Zdania nie zmieniam dalej jesteś posłańcem.

Nie czuje tutaj pieniążków bo żeby tu zarobić najpierw je trzeba mieć a ja ich nie mam i nie mam zamiaru być pieskiem na zawołanie

Nie będzie mnie długo obserwuje tutaj drame i zobaczyłem atora wiec przybyłem tutaj na chwile

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63793.53
ETH 3193.21
USDT 1.00
SBD 3.92