Wsparcie dla nowych autorów i czytelników - Sierpień 2018

in #polish6 years ago

Czytając posty i komentarze można zauważyć rozżalenie i narzekania nowych użytkowników którzy twierdzą że na #polish utworzyły się kliki które wspierają się nawzajem a nowi nie mają szans na upvoty. Tak oczywiście nie jest. Mamy co najmniej trzy niezależne od siebie zródła SP, dzięki którym każdy ma równe szanse na otrzymanie upvotu. Gdyby jednak ktoś nie został zauważony to ma szansę na upvote dzięki temu postowi.

Wymogi:

  • data utworzenia konta Sierpień 2018
  • resteem / reblog
  • komentarz z linkiem do postu (steemit, dlive, dtube, steepshot lub inna aplikacja na blockchainie Steem).
  • jeżeli nie opublikowałeś jeszcze żadnego postu, napisz: jestem nowym czytelnikiem

Ps. nie mogę zagwarantować że wszystkie zgłoszenia otrzymają upvoty.

Sort:  

Ja dostałem od Ciebie dwa solidne wsparcia a dołączyłem pod koniec lipca, co pozwoliło mi poczuć się pewniej na platformie, bo jako nowy użytkownik ciągle biłem sie z myślami ze tego czy tego nie wypada... wszystkim nowym użytkownikom takim jak ja odwagi w pisaniu czy nagrywaniu ☺

Pamiętaj o odpowiednim tagowaniu, wtedy zwiększysz swoje szanse. Listy najpopularniejszych tagów publikuje @jacekw https://pl.network/@jacekw/najlepiej-wynagradzani-autorzy-w-popularnych-tagach-lipiec-2018

Właśnie na takiej liście mi zależało, myślałem o tym wczoraj ! Nawet wspominałem o tym w filmie...ale usunąłem ten wątek jako mało istotny dla społeczności DTube ;)

Jak to mówią - szukajcie a znajdziecie ;)

Tagowanie to jedno, a dobre treści to drugie.

Wiele osób napisze lub wstawi coś, co można nazwać za przeproszeniem gów**em i oczekuję niewiadomo ile upvote'ów. Jeśli ktoś ma faktycznie coś ciekawego do przedstawienia, to na pewno zostanie doceniony. Czasem również napisze się dobry artykuł a czasem gorszy. Nie można się zrażać (szczególnie na początku) jeśli się mało zarobiło.

Najważniejsze to tworzyć według własnego uznania, a na pewno znajdą się osoby, które będą to lubić.

Trzeba też pamiętać, że dany kontent nie musi być lubiany przez wszystkich.

Bardzo dobrze pamiętam swoje początki, był to koniec stycznia 2018 roku.
Nie było lekko. No cóż to były początki, Śledziłem wszystko na spokojnie i po rozważaniu wszelkich opcji doszedłem do wniosku aby pisać tylko po polsku oraz post raz na dwa dni. Nic na siłę. Nie ma się co spodziewać sukcesów po miesiącu czy trzech. Tym bardziej, że Steem cienko stoi, ale myśląc przyszłościowo to trzeba by pomnożyć obecną sytuację co najmniej o trzy razy, wtedy wszystko wygląda o wiele lepiej.
Wszystko przed nami.
Świetny pomysł. Dobrze aby dobrzy ludzie nie uciekli i nie zawiedli się platformą.
Pozdrawiam.

Ja mogę obalić mit, że utworzyły się " kliki ", bo działam tutaj chwilę, nikogo nie znam, a dostaję upvote regularnie i jestem bardzo zadowolony z mojego startu.

Nie musisz nikogo znać, aby otrzymać wynagrodzenie za dobrą treść ;)

znać nie musi, ale jak zna to szansa na dobrego upvota zwiększa sie o 90%

Witaj wielorybie ;d Jestem początkującym streamerem. Gdybyś miał ochotę zajrzeć do mnie byłbym zaszczycony !

https://steemit.com/dlive/@levander/0973516a-a7e1-11e8-91a0-0242ac110003

Pozdrawiam Levander

Dziękuję ! Życzę powodzenia w dalszej steemowej karierze

Ciekawe treści i cierpliwość. Jak już się odrobi dług wobec Steemit to jest z górki.

Witam, chyba się kwalifikuję jako "nowy" na steemit :) Mam przy okazji pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników. Zastanawiam się jak publikować teksty z własnego bloga, czy można to robić tutaj na steemit poprzez link do tekstu na blogu (widzę, że użytkownicy linkują zwyczajnie do swoich vlogów), czy właściwszą formą będzie zamieszczenie całego tekstu na steemit? Tutaj zastosowałem tą drugą metodę (zapraszam): https://steemit.com/polish/@krzysztofwojczal/iii-wojna-swiatowa-nie-wybuchnie-na-razie jednak nie mam pojęcia jak to się ma do pozycjonowania później tekstu? Jednocześnie zamieściłem na blogu steemit wpis z możliwością darmowego pobrania ebooka - jeśli ktoś lubi męską literaturę akcji, zapraszam do lektury. :) Pozdrawiam
KW

czy właściwszą formą będzie zamieszczenie całego tekstu na steemit?

To może narazić Cię na flagi za plagiat. Cheetah, steemcleaners nie lubią copy/paste, nawet gdy jesteś autorem danego tekstu. Polecam @steempress @dlike ale moim zdaniem najlepiej będzie gdy napiszesz na steemit krótkie, unikalne wprowadzenie i dodasz link do tekstu (unikniesz płacenia prowizji za korzystanie z serwisów które wymieniłem)

Dzięki wielkie. Tak będę robił - choć zauważyłem, że jak jest tekst, to ludzie od razu czytają. Jak link (też tak próbowałem) to mało komu chce się już wchodzić dalej...

Jak jak mam fazę to piszę wierszyki, nie każdemu się to podoba, a trudno to przypisać do tych tagów jakie są tutaj podane, więc moja "twórczość" nie ma szans? :) Pozdrawiam z Filipin

Cześć!
Zaintrygował mnie steemit i podoba mi się ta idea, dlatego postanowiłam dołączyć do społeczności i dzielić się moimi przemyśleniami.
Będę wdzięczna za dodatkowe wsparcie :)

https://steemit.com/polish/@patryshiasroka/rzuc-wszystko-i-jedz-w-bieszczady

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76