Co można znaleść na złomie (skupie metali)? What can be found on the scrap metal (metal purchase)?

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie
Opisze Wam co ostatnio znalazłem podczas robienia porządków.

Jak to w gospodarstwie, mniejszym czy większym, produkujemy odpady. Częściej śmieci, a czasem odpad który da się realnie spieniężyć. Tym odpadem jest złom stalowy i metali kolorowych.
Jak już tego złomu się nazbiera (przyczepka lub bus) czas go wywieść.
Podczas jednej z wizyt w skupie znalazłem taki o przedmiot
20170908_084818.jpg

Pomyślałem sobie teleskop zwierciadlany. Zapytam czy sprawny. Sprawny był brakowało tylko lunetki celowniczej. Cena jaka uzgodniłem to 35 zł bo dużo nie ważył.

poniżej prezentuje zdjęcia jakie nim wykonałem, niestety telefonem komórkowy, ale wybrałem najlepsze.
20171204_180147.jpg

20171204_180304.jpg

20171204_180311.jpg

Jak widać przedstawiają nasz Księżyc.

Pozdrawiam
Zdjęcia są własnego autorstwa.

Sort:  

Congratulations @monterski! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your Board of Honor.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Opticon... zabawkowe teleskopy kiepskiej jakości. Walczymy z ta firmą na astroforach :) Dobrze, że w ogóle coś widać :D

E... za 35zł nie ma co wybrzydzać. Może by się nadał jako szukacz do czegoś większego.

Witam " skup złomu" znam to mój zięciu pracuje to można wszystko ale to dosłownie wszystko ......znaleść.......za grosze kupić ..... A czego ludzie nie wyrzucają ? Powodzenia :)

Czasem. jak widać, coś fajnego można znaleźć. Dzięki;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61191.20
ETH 2972.28
USDT 1.00
SBD 3.48