Konies sezonu Steem Monsters na bogato!

in #polish5 years ago
Koniec kolejnego sezonu w Steem Monsters z czystym sumieniem mogę uznać za wyjątkowo udany!

W ostatnim tygodniu w nagrodach wpadło mi kilka nowych "złotek"! Bardzo mnie to cieszy gdyż talie na koncie gdzie gromadzę "złotka" powoli acz sukcesywnie rosną w siłę! Niektóre karty z powodzeniem mogę wykorzystywać już w walkach przy wykonywaniu QUEST-ów.


Na słabszym koncie wbiłem GOLD I a na silniejszym koncie DIAMOND III więc na zakończenie sezonu wpadło 70 kart nagród. Liczyłem, że los się do mnie uśmiechnie i wpadnie choć jedna legenda. Ten optymizm mnie nie zawiódł, co prawda marzyłem o RULER OF THE SEAS ale wpadł mi smok, co również mnie bardzo cieszy, gdyż takowej karty jeszcze dotąd w kolekcji nie posiadałem.

Wzrost ceny STEEM zbiegł się z realizacją zysków za kilka moich publikacji na Steem. Wszystko co zarobiłem przerzuciłem na PeakMonsters i zacząłem ustawiać się z BID-ami aby podnieś na 5 lvl ALRICa STORMBRINGERa i na 6 lvl ZINTARa MORTALISa. Od rana los mi sprzyjał i kilka kart wpadło po okazyjnej cenie, są duże szanse, że do jutra Summonerzy będą już na założonych poziomach.

Na markecie pojawiło się sporo kart i postanowiłem, że podejmę próbę wzmocnienia jakimiś zakupami Niebieskich i Czarnych na silniejszym koncie i Neutralnych na koncie słabszym. Karty będę dobierał według moich obserwacji, które z nich najefektywniej wesprą soja mocą i synergią z innymi kartami moje talie.

Pierwszym zakupem było podbicie na 7 lvl karty UNDEAD PRIEST. Z moich obserwacji wynika, że ta dwójka bardzo często "łata" mi talie Czarnych i skoro tak często po nią sięgam to zdecydowałem się na jej wzmocnienie.

W Hearthstone tak jak założyłem próbuje wbić legendę w trybie Standard z pomocą talii Token Druida. Nie mam ostatnio niestety zbyt wiele czasu na grę z racji sporej ilości prac w terenie ale prę powoli acz sukcesywnie na przód i obecnie staram się utrzymać na poziomie 3 rangi, gdzie na chwilę obecną dominują talie Łowcy opartego na mechach i Tempo Łotra opartego na Edvinie i okrzykach bojowych.


Wracając do Steem Monsters to...

Pamiętajcie, że wszystkiego na temat Steem Monsters dowiecie się na wskazanych poniżej profilach czynnie wspierających polską społeczność Steem Monsters.

@potworkowestudio i @akademia-sm

Zachęcam do ich odwiedzenia i obserwowania, to prawdziwa kopalnia wiedzy w temacie Steem Monsters.

Zwycięskich walk! Wszystkim!

Sort:  

Chcialem zaczac grac w steemmonster :) musze troche o nim poczytac i moze zaczne tez grac w nastepnym sezonie! :)

@potworkowestudio i @akademia-sm Wszystko co trzeba wiedzieć. :)

Dzięki! kart mam zakupione poczytam trochę i do dzieła ;) W razie problemów odezwę się! ;)

Congratulations @moonwind! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 30 posts. Your next target is to reach 40 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60906.91
ETH 2920.56
USDT 1.00
SBD 3.69