Obłowiłem się w "złotka" na koniec sezonu! :)

in #polish5 years ago

Na 70 kart z nagród za miejsca w rankingu na koniec sezonu Steem Monsters wpadły mi 3 złote karty i jedna legenda. To całkiem miły akcent na zakończenie bo wczoraj długo mordowałem się walcząc by słabszym kontem wejść do ligi DIAMOND i zgarnąć 40 kart nagrody... i nie dałem rady... Smuteczek :( .

Po niemal całym dniu walk, wieczorem spasowałem ponieważ trafiałem na graczy z dużo silniejszymi karta od moich. Spadki w tabeli rankingowej były dużo bardziej kosztowne niż dzierganie punktów i powolna wspinaczka w górę rankingu. Stwierdziłem, że z metą nie wygram ponieważ wygląda na to, że spora liczba graczy wbijała na ostatnia chwilę ranking. Stąd pewnie taki wysyp silnych talii. Łupy jednak bardzo mnie cieszą :) .

Złotka natychmiast zasiliły konto, na którym je zbieram. Mam ewidentnie szczęście do złotych Vampirów. :)

RULER OF THE SEAS przerzucony na główne konto wesprze Niebieskie, do których rozwijania do w miarę grywalnego stanu zaczynam powoli dojrzewać. Nic jednak konstruktywnego z nimi nie zrobię puki nie podniosę na 5-6 lvl ALRICa STORMBRINGERa a to nie będzie tania operacja. Na dzień dzisiejszy jednak skłaniam się bardziej ku inwestowaniu w levelowanie Summonerów niż karty potworów. Na pierwszy ogień pójdzie chyba MALRIC INFERNO i ZINTAR MORTALIS, spróbuje kupić ich trochę taniej przez opcję BID na PeakMonsters. Niski kurs STEEM nie sprzyja raczej korzystnym zakupom liczę, że to się zmieni.

W Hearthstone sezon zakończyłem na randze 3. Brakło mi niestety czasu by próbować wbić legendę. Dziś po resecie rankingu, zgodnie z zasadami zaczałem grać o 5 rang niżej na 8 randze. Postanowiłem potrenować grę Token Druidem i niespodziewanie seria zwycięstw pozwoliła mi praktycznie "z marszu" wbić 5 rangę, z której spaść niżej już nie mogę. Stanowi ona całkiem niezły punkt startowy do wbijania legendy w nowym sezonie. Mając na to cały miesiąc chyba się skuszę i spróbuję :) .

Wracając do Steem Monsters to... :)

Pamiętajcie, że wszystkiego na temat Steem Monsters dowiecie się na wskazanych poniżej profilach czynnie wspierających polską społeczność Steem Monsters.

@potworkowestudio i @akademia-sm

Zachęcam do ich odwiedzenia i obserwowania, to prawdziwa kopalnia wiedzy w temacie Steem Monsters.

Zwycięskich walk! Wszystkim!

Sort:  

NA start trzeba mieć 10$ ?

Tak, to wystarczy na starter packa

Posted using Partiko Android

Congratulations @moonwind! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58