Czujecie już wiosnę?

in #polish6 years ago

DSC_0115.jpg

Pierwsze nieśmiałe promienie słoneczne zachęcają do wyjścia z domu, powoli ruszają prace ogródkowo-uprawne i czuć, jak przyroda budzi się do życia.
Wszystkie szarości zimy zaczynają ustępować miejsca rozkwitowi barwnej natury.

_DSC7220.JPG

Oznaki wiosny widać też w zachowaniach zwierząt.. i nie tylko ;)

DSC_1816a.JPG

Co prawda według prognóz na które zerknęłam, zima nie pożegnała nas w tym roku na dobre (będzie bitwa na snieżki w śmigus dyngus? ;) ) ale nie da się ukryć, że wiosna pełną parą to tylko kwestia czasu.

DSC_0444.jpg

I mam nadzieję, że w tym roku pogoda nie będzie tak niepoważna, jak parę lat temu, gdy w połowie kwietnia wraz z mężem, już po świętach wielkanocnych.. zbudowalismy całkiem niezłe igloo ;)

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Sort:  

Bardzo ładne zdjęcia. :)
U nas chwilowo słonecznie ostatnimi dnami ale błoto jest takie w okolicy, że nigdzie nie da się łazić bez gumowców. Niech to w końcu wyschnie tak sobie marzę, a Ty mi mówisz, że prędzej zamarznie, lol. :D

U mnie dzisiaj pierwszy dzień kiedy mogłem powiedzieć na głos - idzie wiosna! :) Przyjemnie obejrzeć też takie zdjęcia. Na pewno przed nami jeszcze wiele "mieszanych" dni, pełnych deszczu i słońca, ciepła i zimna, w końcu w marcu jak w garncu, a kwiecień plecień. Mam jednak nadzieję, że przynajmniej śnieg już nie wróci :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66