You are viewing a single comment's thread from:

RE: Komputer, Internet, a gdzieś tam ja…

in #polish6 years ago

Hehehe początki miałem identyczne 😉
Ale jak kolega ja też zaczynałem od Commodore i pegazusa 😉
Btw ale musiałeś mieć mimo wszystko silnego kompa że pociągnąl settlers IV 😉 mój ledwo dawał radę z s2 😉

Sort:  

Teraz to się zastanawiam czy Settlersów IV nie miałem na nowszym już kompie :D Pegazusa też miałem, potem było PSX, a potem dopiero komp.

Dokładnie:) A pamietasz Civilzation II na PSX-a??:) Ehhh cale tygodnie zagrywałem się w ta grę:)

Nie grałem w to... Miałem za to różne części "Crash'a Bandicoot'a", "Syphone Filter", "FIFĘ 2001", "Tekken 3", "Hogs of War" i kilka innych. Do wielu z nic mam ochotę i teraz wrócić :D

Ja żałuję, że nie ma ich na srajfona.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99