You are viewing a single comment's thread from:

RE: Komputer, Internet, a gdzieś tam ja…

in #polish6 years ago

świetny artykuł! mogę się z Tobą utożsamić, bo u było podobnie - w tym sensie,że bardzo późno do mnie dotarły te wszystkie technologiczne nowości, ze wzęglduna rodzicielskie ograniczenia i możliwości finansowe.
Do dziś pamiętam, jak byłam podekscytowana, zakładając pierwszego maila, i byłam pewna, że posiadając maila stanę się taką ważną osobistością, wszyscy będą do mnie pisąć, świat stanie przede mną otworem....ttaaaa😅😅😅

też się cieszę, że wcześniej to do mnie nie dotarło, bo mimo że w sieci jest wiele cennych rzeczy, to zanim nauczymy się z niej mądrze korzystać, mija czas. A dzieci tym bardziej powinny korzystać z dzieciństwa, bo dorosłość i tak je dopadnie i będzie trwać resztę życia... ;)

ale dobrą rzeczą jest internet - i nie tylko tobie się to nie śniło, ale pomyśl o poprzednich pokoleniach - jak my jesteśmy do przodu dzięki postępowi techniczne, mamy 100% większy dostęp do wiedzy i możliwości do spełniania swoich marzeń, często za darmo...

pozdrawiam :)

Sort:  

Dzięki za komentarz :)

Dzięki temu, że do nas później ta technologia dotarła, to chyba bardziej to docenialiśmy. A także wiedzieliśmy jak wygląda "prawdziwe" dzieciństwo w "realnym" świecie.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99