You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kobieta kończy się na pięciu nanomolach

in #polish5 years ago

Rzeczywiście pani Caster wygląda dosyć męsko.
Ja to widzę tak, że o wynikach decyduje poziom hormonu. Tutaj akurat testosteron. Uważam, że jeśli ktoś ma jego podwyższony poziom. powinien z tego korzystać i bić kolejne rekordy. Pokazywać światu, patrzcie jaki jestem szybki i silny. Mam taką genetykę i to pozwala mi być w lepszym mojej dyscyplinie.
Trochę szkoda sportowców "przeciętnych". Może powinno się rozdawać wiele różnych medali, np. "Top1 best beauty", zależnie od subiektywnej decyzji sędziów? Niech jak najwięcej sportowców zostanie wynagrodzonych w swoich własnych kategoriach.

Sort:  

Dostajesz medal w kategorii Top 1 best mys comment in this article :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67