Elf druid, Rumii - digital painiting

in #polish5 years ago (edited)

Rumie.png

W ostatniej aktulizacji pokazywałem to jako jeden z niedokończonych artów, i boom. Teraz już jest skończony.
Rysunek przedstawia moją postać z gry Archeage, nazwa duid to trochę naciąganie bo w samej grze na klasę postaci składały się: okultyzm, czarostwo i igranie z cieniami? (occultism, witchcraft, shadowplay) co sprawiałoby że klasą postaci jest "Shroudmaster" nie druid, no ale przy takiej ilości zieleni na rysunku musicie mi wybaczyć.

Art jest overpaitingiem na screenie, co znaczy tyle że rysowałem po wcześniej zrobionym zrzucie ekranu, a oto on:
rumi rav.jpg

01.png
Tutaj dodałem trochę jaśniejszej zieleni do tła którą chciałem użyć, przywróciłem postaci kolor włosów która miała przed nałożeniem filtrów na oryginalny screen i wy-smużyłem wszystko.

02.png

Dalej kontynuowałem uproszczanie ubioru i lekko dopieściłem oczy.
welo.png

Dalej rysowanie zieleni, znowu dodanie więcej światła do rysunku i wypełnienie tła, jako że wszystko robiłem na jednej warstwie to nie ma żadnych pół kroków między tym.

Rumie.png
No i ostatnie szlify.

Raviw 2.png

Ostatni screen postaci jaki mi się zachował :), tego już raczej nie będę przerysowywał, a przynajmniej nie przed dokończeniem aktualnych "wip"'ów

Aktualnie zacząłem znowu wrzucać na mojego deviantarta i wciąż zastanawiam się nad innymi portalami społecznościowymi:
https://www.deviantart.com/n7reny/art/My-archeage-avatar-fanart-Rumie-elf-druid-808215274

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69488.13
ETH 3501.35
USDT 1.00
SBD 3.69