Sort:  

Po pierwsze nie ma kłamstwa w tym poście

Po drugie - zaczęło się od tego że poprosiłem Was adminów o zrobienie czegoś z typem co pisze bez nicka (ułomność discorda pozwalającego zmieniać nicki i wklejać białe znaki), jednak uważaliście że to super bezpieczne więc zmieniłem sobie swój nick na niewidoczny i nazwałem Cię "małpą" żebyś łaskawie zrozumiała do czego prowadza takie manipulacje.

Po czym ktoś się podszył pode mnie.

Po czym, któryś z adminów, który powinien pilnować porządku na czacie zmienił mi nicka odgórnie na "cielę".

Jeśli tak powinni się zachowywać admini na czacie blokczejnu, gdzie bezpieczeństwo danych jest najważniejszym problemem, to macie jakiś problem.

A mój post jest czysto informacyjny, ja się pod nikogo nie podszywałem, natomiast pode mnie ktoś - tak.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88