You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witajcie! Jesteśmy "Fraud Detection"!

in #polish6 years ago

najpierw zagłosowałem, a potem przejrzałem sobie historię Twojego konta:

Selection_543.png

I zastanawia mnie skąd nagle taka zmiana w podejściu

Za co przydzielamy do zestawienia?
plagiat grafiki, filmu, tekstu (nie interesuje nas podanie źródła, jeśli zarabiasz na poście zawierającym plagiat),

No nic. Czy ludzie się zmieniają? Nie wiem, ale mam nadziej! Natomiast jeżeli na czyjąś niekorzyść świadczą fakty, to jak dla mnie sama obietnica nie wystarczy... stąd cofnięcie głosu.

... dlatego będę kibicować, by owa inicjatywa w dłuższej perspektywie pokazała, że jest dla społeczności przydatna.

Raz utracone zaufanie odbudowuje sie dużo dłużej.

Mimo wszystko, trzymam kciuki.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87