You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak poradziłem sobie z overtradingiem?

in #polish6 years ago

Nie do końca się z Tobą zgodzę. Wprawdzie z fx nie mam do czynienia, ale działam na crypto. Może zabrzmi to dziwnie, ale największe straty poniosłem przez SL.
Crypto, często odbija, bywało, iż kurs poleciał kilka satoshi poniżej mojego SL, i gwałtownie dostał kopa w zadek. Nie wiem, czy jest sens trzymać się sztywnych zasad, odnośnie akceptowalnych strat. Rynek jest zbyt nieprzewidywalny, w każdej chwili może pojawić jakiś news. Jak dla mnie, podstawa to brak emocji, chłodny umysł. Dopóki nie umoczysz jakiejś kwoty, nie będziesz dobrym traderem.

Sort:  

Myślę, że crypto jest o wiele bardziej zmanipulowane. Większość zasad z FX nie obowiązuje, to totalna wolna amerykanka.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68779.72
ETH 3920.72
USDT 1.00
SBD 3.64