Anaksymander i Anaksymenes

in #polish5 years ago

Dziś dowiemy się:
Co to znaczy nieskończoność?
Czy życie wyszło z wody?
Kto napisał pierwsze dzieło filozoficzne w historii?
Co tak naprawdę znaczy słowo ,,anarchia''?

Sort:  

Cześć, chętnie podbiję ten post. Czy możesz zweryfikować to że jesteś właścicielem kanału YT z którego pochodzi ten film? Można to zrobić w ten sposób:
https://www.youtube.com/channel/UCViVL2aOkLWKcFVi0_p6u6g
lub dodając link do profilu steemit pod każdym filmem.

Cześć, a co powiesz na screena? Ewentualnie proszę Cię o poprawienie tego linku co mi dałeś, bo mnie wyrzuca po prostu na kanał Atora i nie ma tam żadnej instrukcji. Linkować steemit pod filmami nie chcę, bo tu piszę często recenzje książek ideologicznych, a kanał ma być stricte edukacyjny – nie chcę mieszać tych działalności.

Ewentualnie proszę Cię o poprawienie tego linku co mi dałeś, bo mnie wyrzuca po prostu na kanał Atora i nie ma tam żadnej instrukcji

Ator linkuje do steemit z dwóch miejsc: z kanału (link który wrzuciłem) + linki pod każdym filmem

Może nie chcesz mieszać, może nie chcesz promować. Twoja sprawa.

Nie, Ator nie linkuje ani na kanale, ani pod pierwszym lepszym filmem, który odpaliłem (tj. pod tym

).

Nie wiem skąd pomysł, że link pod filmem to jedyny wiarygodny sposób weryfikacji tożsamości, zwłaszcza, że moja tożsamość nie jest jakąś wielką tajemnicą i zapowiadałem ten kanał od dawna tutaj i na facebooku, ale nie wnikam.

Tak, Ator linkuje pod tym filmem do steemit, kanał też zawiera link do steemit https://www.youtube.com/channel/UCViVL2aOkLWKcFVi0_p6u6g

No dobrze, z wielkim trudem dopatrzyłem się pod filmem. Na kanale dalej nie widzę. On ma napaćkane tyle tych linków, że i tak nikt tego nie czyta.

Ikonka w prawym, górnym rogu. Nevermind, zapomnij o tej rozmowie.

Jak poprzednik wyżej. Jakby był ślad na stałe gdzieś do tożsamości Steem, to by Ci to nie zaszkodziło.

Ludzie wolą nie oddać głosu, niż dać na potencjalnego złodzieja treści.
To, że pisałeś gdzieś na koncie o tym, że chcesz taki kanał stworzyć, to jest weryfikacja dla dociekliwych, a większość nie ma czasu bawić się w detektywa ;)

Dziękuję za radę, wiem, że w dobrej wierze, ale podtrzymuję stanowisko, że nie opłaca mi się. Moja widoczna tu w innych postach prawoskrętność odstraszy mi więcej potencjalnej publiki, niż da podbicie posta tu.

Jam jest prawicowiec i nie będę linkował z lewackiego portalu do podejrzanej stronki gdzie nie ma nawet admina do którego można by było podpier tego kogoś za hejt i niepoprawne politycznie poglądy. Dajcie mi te tokeny (albo i nie) i odpier tego się

Nie wiem co twój bełkot ma do mojego stanowiska, więc może nie ćpaj tyle i nie zesraj się, że nie żebrzę o lajka od jakiegoś obrażalskiego knypa, który wymyślił sobie, że jeden jedyny sposób "weryfikacji konta" jest poprawny xD Odurzyłeś się jakąś iluzją kontekstualnej władzy i dostałeś strasznego bólu dupy, że ktoś się nie stosuje do twoich poleceń. Śmieszne.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60