You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pozorne bluźnierstwo

in #polish6 years ago (edited)

No tak - gumka to narzędzie Szatana 🤣 Ale obiektywnie rzecz biorąc to jak lezy na talerzu to nie powinna wzbudzać religijnie motywowanych kontrowersji. Jak byś umieścił tutaj instrukcję użytkowania zgodnego z przeznaczeniem to i owszem, ale gumka na talerzu jest biblijnie neutralna 😛

PS Wejdź na https://steem.chat/channel/polish - jest tam także kanał do reklamowania swoich postów, a żadnego poety nie przypominam sobie więc może poszerzysz krąg czytelników.

Sort:  

Zasadniczo Biblia nie wszak specjalnie pruderyjna, za to większość jej interpretacji już tak. Paradoksalne, prawda?

Tak, coś takiego przyszło mi do głowy:

szatańskie gumki
mają sprawunki

;)

Zerknę, dzięki. Choć przyznam, że discord jakoś mnie na ten moment odstrasza. Może dlatego, że część anglojęzycznych kanałów poetyckich na discordzie ma jakieś idiotyczne wymagania co do długości postów odpowiednich do promowania. W przypadku większości moich anglojęzycznych wierszy to dyskryminujące. Choć może trafiałem na jakieś durne grupy, nie wiem ;) .

To nie Discord tylko steem.chat

Ah, ok, przeoczyłem.

Zarejestrowałem się na steem chacie, dzięki!

Dla wyjaśnienia:

Posty po polsku możesz reklamowac tutaj: https://steem.chat/channel/polish-promotion.

Na https://steem.chat/channel/polish nie jest to mile widziane.

Miałem właśnie o to spytać. Dzięki serdeczne!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68918.37
ETH 3764.25
USDT 1.00
SBD 3.43