[PL] Raczyprzeglad #6 - subiektywny przegląd najlepszych artykułów tygodnia #polish

in #polish6 years ago (edited)

Trochę mnie tu nie było, ale na tłumaczenie się będzie jeszcze czas do rzeczy! 😀

Czym jest Raczy Przegląd?

Korzystając z starych mediów społecznościowych przebijamy się bez masę szumu informacyjnego i śmieci. Jeżeli chcesz znaleźć wartościowe artykuły/posty trzeba się solidnie napocić. Do Steema dołączyło ostatnio sporo osób, a to powoduje wzrost liczby postów pod tagiem #polish (nie koniecznie tych dobrych). Z racji tego, że aktywnie przeglądam treści na Steemie dziele się najlepszymi w tym zestawieniu. Miłego czytania :)

Najlepsze artykuły bieżącego tygodnia:

1. Moja adopcja wilka czyli o wilku mowa

Wow! Cóż to jest za tekst! @tapioka odwaliła kawał dobrej roboty. Wilki to niesamowite stworzenia, które od zawsze mnie interesowały. Są one prawdziwymi królami lasów, a historia Shauna Ellisa to świetna przygoda. Tekst, który zasługuje na dużooo więcej

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@tapioka/moja-adopcja-wilka-czyli-o-wilku-mowa

2. [Silnik Stirlinga] - Historia opis z prezentacją video

Nie wiem ilu mamy tutaj pasjonatów motoryzacji, ale pewnie większość z Was kojarzy jedynie silniki spalinowe. Tutaj @mastek opowiada nam o czym kompletnie innym, a mianowicie o Silniku Strilinga. Krótko i ciekawie. 😎

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@mastek/silnik-stirlinga-opis-i-prezentacja-video

3. Jak założyć własne państwo

Trochę rozrywkowo od @megasuperextra o różnych dziwnych mikronacjach (czyli państwach, a nie państwach). Część historii wydaje się nawet nie prawdziwa. 😂

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@megasuperextra/jak-zalozyc-wlasne-panstwo

4. Mniej błędów, więcej głosów #5 Steemitowy savoir-vivre

Obowiązkowy artykuł do przeczytania w tym tygodniu. Maniery to podstawa w cywilizowanym świecie, więc poradnik steemowego savoir-vivru od @bowess musisz przeczytać od deski do deski. Świetnie wyważone i napisane. Gratulacje!

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@bowess/mniej-bledow-wiecej-glosow-5-steemitowy-savoir-vivre

5. DiosBot - Prezentacja bota do upvotowania polskiej społeczności

@fervi kolejny raz pokazuje, że społeczność jest najważniejsza. Z tego też powodu powstał nowy bot @diosbot, który dba o dobrych twórców #polish. Zachęcam do zapoznania się z inicjatywą!

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@fervi/diosbot-prezentacja-bota-do-upvotowania-polskiej-spolecznosci

6. Polskie Listy Kuratorskie (PLK) - kuratorstwo kolejnego stopnia?

Ostania inicjatywa naszej społeczności, a dokładniej @lukmarcus dotycząca poprawy organizacji polskich treści. Jeżeli nie jesteś w temacie to zachęcam do zaznajomienia się ze wszystkim od deski do deski.

Link do artykułu ⬇️

https://steemit.com/polish/@marszum/polskie-listy-kuratorskie-plk-kuratorstwo-kolejnego-stopnia


Śledź mnie w innych mediach społecznościowych lub mój cotygodniowy przegląd pod #raczyprzeglad

Blog~ Facebook ~Instagram ~Twitter

giphy (1).gif

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł śledź mój profil :)

Sort:  

A prawie dzisiaj myślałam że chyba gdzieś się zgubiłeś ;)

Niestety nadmiar obowiązków mnie dojechał, a w dodatku mam 1,5 nauki, żeby po 7 latach obronić w końcu mgr. :D

Spoko, każdy ma swoje życie przecież. Dasz radę :)

Kiedyś przyjdzie taki dzień, że ktoś mojego nicka nie przekręci :)

Ja nie wiem co z nim jest, że zawsze go źle napiszę 😂 Kibicuję mocno inicjatywie 😁

Uprzejmie dziękuję za włączenie do przeglądu "Steemitoweg savoir-vivru"!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67128.90
ETH 3119.00
USDT 1.00
SBD 3.81