Dzień Dobry Steemit!

in #polish6 years ago (edited)

h.png


Dzień dobry! To mój pierwszy post na tej platformie, w którym chciałbym się przedstawić. Mam na imię Sergiusz i mam 15 lat. Obecnie mieszkam w małym mieście Zawiercie. Możecie je kojarzyć z korupcji byłych władz :D. Skąd wziął się mój nick? Swego czasu grałem pod tym nickiem w różne gry począwszy na CS, a kończąc na LoL'u. Szczerze nawet nie wiem jak na niego wpadłem :). Moje zainteresowania? Interesuje się informatyką, a szczególnie kryptowalutami i programowaniem. Często gram w różne ruletki czy obstawiam mecze. Jestem też graczem w drużynie siatkówki w moim mieście. Gram na pozycji rozgrywającego. Steemit'em zainteresował mnie użytkownik @hch oraz @carrioner, a także inni Youtuberzy, którzy przeszli na Blockchain Steem. To by było chyba na tyle. Cześć i czołem!

Sort:  

Przyłączam się również do ciepłego powitania ;)
I również przyznaje carrioner mnie zachęcił do założenia sobie konta na steemit.
Albo mi się wydaje, albo Ciebie widziałam na czacie steemitowym? ;>

tak to chyba byłem ja :D

Witam :)

Widzę dużo zainteresowań i oby pojawiło się ich jeszcze więcej.

Czekam na pierwsze wpisy :)

Witamy serdecznie :)

awdgb awdgb. test test test awdgb awdgb

how are you?

Nice job. It looks like you've figured something out?

Posted using Partiko Android

how are you?

Hello, we hope you could take a break on this. Because we don't want to spam the blockchain with meaningless stuff.

Thank you so much!

Posted using Partiko Android

awdgb. awdgb. test test test awdgb. awdgb.

awdgb. awdgb. test test test awdgb. awdgb.

awdgb awdgb. test test test awdgb awdgb

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93