10+ Gier Do 10 ZŁ Na Jesiennej Wyprzedaży Steam [PL]

in #polish6 years ago

Chcecie wyrwać dobrą okazję na Steamie za mniej niż 10zł, ale nie macie czasu przekopywać się przez dziesiątki przecenionych tytułów? Może was w takim razie zainteresować to zestawienie 10 okazji do wyrwania w trakcie trwającej właśnie jesiennej wyprzedaży! Mam nadzieję, że się wam przyda i pamiętajcie, że promocja kończy się 28.11.17!

Sort:  

Okazja bardzo kusząca... W wiele tytułów z tej listy chętnie bym zagrał, jednak wiem, że trudno mi będzie znaleźć więcej czasu by cieszyć się rozgrywką... Tym bardziej, że ciągle mam kilka kupionych pozycji na innych promocjach, których jeszcze nie miałem okazji odpalić.

Jeżeli szukasz czegoś krótkiego i relaksującego a jednocześnie tajemniczego to gorąco polecam Firewatch.

Słyszałem same dobre rzeczy o tej grze i nie ukrywam, że jestem nią zaintrygowany :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72