Spagetti po mojemu

in #polish4 years ago (edited)

IMG_20200316_144939.jpg

Hej!

Dzisiaj szybki i bardzo smaczny obiad. I co ważne wychodzi tego dużo i można mrozić i wekować. ZAPRASZAM

1 marchew
2 łodygi selera naciowego
1 cebula
1 ząbek czosnku

Wszystko pokroić i podsmażyć na odrobince masła lub oleju. Zalać przecierem pomidorowym/pasatom/ pomidorami w puszce czy co tam pomidorowego macie. I gotujemy jakieś 30 minut. PO tym czasie miksujemy na gładką masę.
Teraz na patelni podsmażamy mięso mielone i przekładamy do warzyw zmiksowanych. Dodajemy listek laurowy i ziele angielskie i znowu gotujemy około 45 minut. I teraz czas na doprawianie. U mnie to czosnek, sól i pieprz oraz spora ilość oregano. Pachnie obłędnie. Podaje z makaronem i posypuję oliwkami-zalegały już za długo w lodówce a do makaronu pasowały idealnie. SMACZNEGO

Sort:  

Gotujecie sami czy zamawiacie z dostawą do domu? U mnie kuchnia otwarta i dużo gotujemy. A kto nie gotuje ten sprząta ;-))

Głównie gotuję sama, czasem inny domownik, natomiast są takie dni, że nic nie jest dla mnie ważniejsze niż zjedzenie chińczyka...
Ja mimo całkiem dobrych składników nie umiem przyrządzić "chińczyka", mój chłopak, mimo że robił w chińskiej knajpie też nie potrafi(choć myśli, że jest inaczej :D)...
A zasadę "Kto nie gotuje ten sprząta" zapożyczam do mojego domu :D!

Congratulations @pannapysia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62549.96
ETH 3022.14
USDT 1.00
SBD 3.67