Sprzedanie PGO, kupno Cognor

in #polish5 years ago

Drodzy czytelnicy,

Nowe zagranie na moim portfelu.
Po nagłym wzroście dziś PGO(nawet do 15%), postanowiłem to wykorzystać i zrealizować zysk. Nie mam pojęcia czym spowodowane było to nagłe wybicie, będę obserwował i możliwe, że wejdę po korekcie małej która mam nadzieję wystapi.

Sprzedałem 2621 akcji 1,73zł, przy uśrednionej cenie kupna 1,62 dało około 250zł zysku.

Kupiłem za pozyskane fundusze akcje Cognor po cenie 1,80, sztuk 2513. Analizę tej spółki opublikuje w środę z wytłumaczeniem dłuższym dlaczego akurat ta spółke wybrałem.

Zapraszam do obserwowania!


Wszelkie prezentowane inwestycje i zagrania są kierowane moją subiektywną opinią i są zagrywane na prywatnym portfelu. Nie są to porady inwestycyjne.

Zachęcam również do zapoznania się z zasadami bloga.


Posted from my blog with SteemPress : https://www.pasywnyinwestor.eu/sprzedanie-pgo-kupno-cognor/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60826.65
ETH 2907.17
USDT 1.00
SBD 3.54