Sprzedaż TWO, kupno Asbis

in #polish5 years ago

Drodzy czytelnicy,

Nastąpiła zmiana w portfelu. Sprzedane zostało Two Harbor Investments po cenie 14,18$ za akcje a kupione zostało 1123 akcje Asbis Group po cenie 2,95 zł.

Dlaczego sprzedałem ?


Two Harbor Investments w ostatnim czasie zrobiła duże zakupy nieruchomości, przez co spadł drastycznie wynik zysku netto. Sprzedałem po małym wzroście. Będę obserwował dalej spółkę, jak zakupy wpłyną na zyski w kolejnych okresach. Według mnie jest to dalej atrakcyjna spółka i nie wykluczam powrotu do portfela niej w przyszłości.

Na tej transakcji zarobiłem 2,22% odjąc koszty tranzakcyjne w okolicach 1,7 euro (7zł) czyli mniej więcej 75 zł.

Dlaczego kupiłem ?


Spółka z fenomenalnymi wskaźnikami C/Z 3,61 i C/WK Grahamma 0,62 !! Z coraz to lepszymi wynikami finansowymi za każdy kolejny okres. W branży (IT) która dobrze się trzyma i według mnie dalej będzie się rozwijać intensywnie. Co prawda dołek w okolicach 2,30-2,40 chybiony, dalej cena jest bardzo atrakcyjna. Niedługo także informacja o dywidendzie która może oscylować w granicy nawet 10%, co również może dać mocny sygnał do wzrostów. 

Przy kolejnych zmianach w portfelu chcę zachować format z tego postu. Kilka słów dlaczego kupiłem sprzedałem i trochę liczb. Mam nadzieję, że będzie dzięki temu przejrzyście i czytelnie.

Zapraszam do obserwowania bloga, kolejne posty już wkrótce !


Posted from my blog with SteemPress : https://www.pasywnyinwestor.eu/sprzedaz-two-kupno-asbis/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57