ROWER, SŁOŃCE i KAPUSTA, czyli komplet szczęścia ;)steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Łapcie promienie słońca w ostatnie piękne dni tego lata!



Moja ulubiona, ale już kończąca się pora roku bardzo nas rozpieszcza.
Dzisiejszy dzień był wyjątkowo piękny, temperatura dochodziła do 25 stopni!
Oczywiście nie mogłam odpuścić jazdy rowerem :)
To był dobry trip. Szybkie tempo i 20 km trasy, do tego przystanki  na złapanie oddechu.
Obserwowałam mijające krajobrazy, rozległe pola pięknej kapusty i pomarańczowy zachód słońca... Przyjemnie! :) 



Lato szybko przemija i wygląda na to, że pożegna nas słonecznym dniem. Od soboty załamanie pogody...  Chciałam Was BARDZO ZACHĘCIĆ do dowolnego rodzaju AKTYWNOŚCI na świeżym POWIETRZU. Rower, spacer, bieganie, medytacja...  Zabierzcie ze sobą ulubioną muzykę lub zostawcie elektronikę w domu i wsłuchajcie się w dźwięki natury. 



Podzielę się z Wami nowym, bardzo motywującym mnie do działania sposobem, który usłyszałam ostatnio od jednej z moich ulubionych mentorek Kamili Rowińskiej. 

ZASADA 1 MINUTY

jeśli chcesz zmotywować się do dowolnej aktywności fizycznej, że np. przebiegniesz 5 km, pojeździsz rowerem godzinę, czy pójdziesz na długi spacer, etc. to zamiast od razu robić na maxa, ROBISZ w ciągu 1 minuty cokolwiek związanego z tą aktywnością typu np. przysiady przez minutę, brzuszki, pajacyki.
W momencie kiedy zaczniesz - będziesz chciał więcej! To naprawdę działa!
Oprócz tego po powrocie z pracy nie rozsiadaj się na kanapie!  

Skorzystaj jeszcze przez te 2 nadchodzące dni ze słońca! :) 


Sort:  

Szkoda, że tak szybko się kończy lato. Ładny zachód słońca oby pogoda nam jeszcze dopisała ;)
Przystanki na złapanie oddechu no i paru foteczek :P

Proszę nie narzekać😁 w tym roku lato było wyjątkowo ciepłe i dosyć długie... oczywiście chciałoby się więcej, ale ja czuje się ustatysfakcjonowana, zresztą oczekuje jeszcze pięknej jesieni😉

Faktycznie jakaś rzeźnia nadchodzi, 13 stopni w poniedziałek :/

to właśnie zmotywowało mnie do napisania posta, bo patrząc na zdjęcia ciężko mi sobie wyobrazić taką temperaturę🙈

Świetne zdjęcia. Pierwsze zdjęcie po prostu woow 😍
Co do ostatnich dni świetnej pogody, zgadzam się. Trzeba to wykorzystać, bo "winter is coming" :)

Dziękuję! Mam nadzieje, że jesień będzie dla nas łaskawa i po tym strasznym tygodniu będzie jeszcze trochę słońca😁

Wrzesień to mój ulubiony miesiąc ,idealny na rower,słonko bez upału ogrzewa nie parzy , też biegnę na rower ,pozdrawiam :)

mój też, miesiąc moich urodzin😁 cieszę się, że są osoby których nie trzeba namawiać do jazdy rowerem💪🏼

Też mój miesiąc urodzin 😁Wczoraj śmigałam na rowerze ,boska pogoda, kocham to. Pozdrawiam i jeśli już po urodzinach to spóźnione życzenia przyjmij ode mnie, wszystkiego Najlepszego i ZDROWIA. Pozdrawiam

Również najlepszego dla was ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70272.86
ETH 3773.70
USDT 1.00
SBD 3.82