You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin vs Bitcoin Cash co się dzieje z bitcoinami?

in #polish7 years ago (edited)

W świecie krypto wszystko może się tak naprawdę stać i trudno określić co w ciagu paru miesięcy się stanie.
Dlatego nie chcę tu nikogo czarować...
Są forki nie ma forków, dużo jest manipulacji.
Ja zajmuję się wyszukiwaniem dobrych projektów i inwestowaniem w nie długoterminowo.
Bitcoin Cash nie jest takim projektem

Sort:  

Dzięki za odpowiedź.Mam takie pytanie czy mógłbys podać nazwy kryptowalut którymi powinienem się zainteresować w sensie poczytać o nich bo mogą być dobrymi projektami na inwestycję.Chodzi mi o takie na temat których nie nagrałeś jeszcze filmu.Obejrzałem większość twoich filmów i zainwestowałem już w wiele z nich.Interesuję się od niedawna kryptowalutami i moja wiedza jest jeszcze bardzo mała.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67447.76
ETH 3523.98
USDT 1.00
SBD 3.11