Sort:  

Pisałem w poście że pracy nie porzucisz i nie zaczniesz się z tego utrzymywać.
Bardziej to można potraktować jako zabawę i nauczyć sie wykonywać transakcję w krypto.
Raczej dla początkujących.
Pozdro.

Ok. Edukacyjnie to można się pobawić, aczkolwiek zanim będziesz mógł zrobić jakąkolwiek prawdziwą transakcję na blockchainie (groszowe wypłaty) to sporo czasu upłynie. A przy okazji - powinieneś jasno napisać, że podajesz reflinki w poście.

Napisal ze podaje linki referencyjne.

I dlatego dałem + ale chyba powinno to być bardziej zaznaczone. I nie dlatego, że mnie to nie pasuje, ale dlatego, że wiem iż wielu innym osobom takie rzeczy przeszkadzają.

Mnie w zasadzie to nie przeszkadza, no ale ja podobno aspołeczny jestem 😛

Jest napisane że to linki referencyjne.

Rozmineliśmy się więc patrz moja odpowiedź @kaja1989 powyżej - potraktuj to wyłącznie jako radę, nie zarzut z mojej strony :-)

Spoko niema problemu.
I dzięki za rade następnym razem
bardziej wyraziście opisze.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 70992.50
ETH 3860.06
USDT 1.00
SBD 3.52