Jestem tu nowa i sie dopiero wszystkiego ucze :)

in #polish6 years ago

Witam serdecznie wszystkich rodakow na tej platformie. Mam na imie Ania i no coz latka mi leca w tym roku z 3 na 4 z przodu (niestety lub stety) :) ... Ale co tam! Moj dziadek zawsze mi powtarzal; pamietaj Ania nie wazne ile masz w papierach wazne na ile sie czujesz. No wiec moi mili czuje sie, ze to ciagle 18... Choc moj najstarszy synek w tym roku tyle juz swieczek bedzie dmuchal... Ale co tam; to dzieci nam tylko sie starzeja a my tacy piekni i mlodzi wciaz...
Tak jak sam tytul zamiescilam...ja sie tu czuje jak taki pierwszaczek, w dodatku dopiero co zapisany do nowej szkoly... Wiec wszystko dla mnie jest calkowicie nowe. Wybaczcie, ze pisze bez polskich liter ale ten blog to taki moj pierwszy jakby probny i to pisany z telefonu w dodatku a nie na kompie, wiec nie mam ustawionego polskiego jezyka. Ot i cala filozofia...
Jakis czas temu rozmawialam z kolega na temat blokad jakie to robia uzytkownikom fb...(sama takowy mialam za mowienie tam prawdy) i wlasnie od niego sie dowiedzialam o Steemit. Fajnie (pomyslalam tak sobie), ze ktos wymyslil taki portal. Moze tam bedzie mozna wylewac z siebie wszystko (oczywiscie w granicach przyzwoitosci i kultury osobistej) nie bojac sie, ze za swoje poglady Cie zablokuja lub za to ze wysylasz zbyt duzo informacji przez massanger. No i tak postanowilam sprobowac swoich sil tutaj. Mam faktycznie taka nadzieje, ze za swoje poglady nie bede uciszana tylko dlatego, ze nie podporzadkowuje sie poprawnosci politycznej.
No wiec moi mili mam nadzieje, ze ten moj pierwszy skok za plot wlasnie sie dokonal i milo mi bedzie, jesli ktokolwiek z was choc odpowie zwyklym czesc. Pozdrawiam wszystkich tu niespiacych bloggerow.

Sort:  

Cześć, wal prosto z mostu co Ci na sercu leży

Dzieki za odpowiedz. Milo mi poznac ;)

Malo tego...po zagladnieciu w twoj profil widze, ze mamy jedna ceche wspolna: nie lubimy lewactwa... No to juz sie czuje znaczniej swojo. Pozdrawiam

Witaj na Steemit! Powodzenia :)

Witam. I serdecznie pozdrawiam :)

Witam. I serdecznie pozdrawiam :)

Witam!! Milego niedzielnego dnia zycze :)

Witam!! Milego niedzielnego dnia zycze :)

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Czesc...czyzbys imienniczka moja byla...a jesli nawet i nie to i tak cieplutko niedzielnie pozdrawiam :)

Miałem być Ania, ale wyszedł Andrzej. Mieszkam w Holandii i jest im ciężko wymówić poprawnie moje imię i tak zostałem Andzi. Już się przyzwyczaiłem do tego że po nicku kojarzą mnie z dziewczyną. Również pozdrawiam.

He he he... Spoko...ja mialam byc Tomek...i cos mi z tego chlopaciarstwa zostalo...lubie male samochodziki :) duze z reszta tez

Cześć Ania. Witaj na Steemit :)

Czesc. Dzieki za odpowiedz. Zycze milej Niedzieli :)

Cześć Ania :)

Witam i pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 68217.64
ETH 3598.78
USDT 1.00
SBD 3.22