Powrót PoezJawa

in #polish6 years ago (edited)

Siemanko!

Powracam na Steemit i liczę, że ponownie ciepło mnie przyjmiecie.
Mam pytanie, co się zmieniło? Bo nie mam pojęcia a chętnie byłbym na bieżąco niczym woda w kranie.

W planach mam publikowanie ponownie autorskich wierszy ale może także ruszę moją drugą pasję czyli gry fabularne. Co o tym sądzicie?
Bo prawdę mówiąc brak mi konkretnego planu a chciałbym dawać coś co się będzie dobrze czytać zamiast zwyczajnie zaśmiecać tę platformę jakimś pierwszym lepszym biadoleniem.
To była ta najważniejsza część postu, do dalszej zapraszam wszystkich tych którzy są ciekawi co u mnie w tych 9 miesiącach się działo i czemu odszedłem ze steemita.

Do czytania polecam słuchać tego 👉

📚 Przede wszystkim dowaliła mi sesja studencka i na dokładkę prywatne problemy w postaci zerwanych zaręczyn i nie tylko. Niezły dołek, ale później kolejka życiowych wydarzeń nie zwalniała i imprezy związane z grami fabularnymi oraz konwenty zajęły mnie dosyć mocno.

🎲 Zostałem w kilku artykułach ( niestety typowe kopiuj i wklej) ozwany "propagatorem RPG". Mimo wszystko to miłe i cieszę się, że moja strona na pejsbuku "Polskie Erpegowanie" działa i jest coraz popularniejsza. Ale jednak w serduszku gra mi poezja i próbowałem pisać choć niestety niewiele tego było w ostatnich miesiącach. Może właśnie przez Steemit mnie coś ruszy i znowu będę produktywny w tej materii? Kto wie?

🎞 Ale to nie koniec, bo gry fabularne staram się promować także na Youtube na którym ożywiłem swój kanał. Możecie go zobaczyć, tutaj wrzucam wam filmik pokrótce ukazujący tematykę tegoż kanału:

Z każdym materiałem troszczę się o poprawę kolejnych rzeczy choć widzę jaki ogrom jeszcze jest do zrobienia. Niestety z kasą nie na wszystko starcza, zwłaszcza biorąc pod uwagę studia. Stąd założyłem także patronite na którym można stać się patronem moich działań erpegowych i zgarnąć bonusy. Tu do niego odnośnik: https://patronite.pl/polskierpg

No a teraz pozbierany już w miarę mentalnie, ruszam zadek i działam także na steemit. Także... trzymajcie kciuki i wspierajcie jak możecie. Z góry wielkie dzięki kochani!

Pozdrawiam, wasz Jaw!

Sort:  

Mam pytanie, co się zmieniło? Bo nie mam pojęcia a chętnie byłbym na bieżąco niczym woda w kranie.

Zmian jest sporo. Są różne kuratorstwa, które nagradzają dobre posty. Kluczowe jest jednak używanie odpowiednich tagów. Większość pojawia się w cotygodniowych zestawieniach @kurator-polski.

W tym Twoim poście użyłbym: pl-blog, pl-emocjonalnie i pl-gry

Wielkie dzięki, poprawnie otagowałem? Bo już edytowałem. A Steemit nadal jest dla mnie nieintuicyjny :/

Nie widzę zmian. Musisz edytować i dodać nowe tagi jeden po drugim bez przecinków.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73