You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przy niedzieli - Przepis na szybkie, pyszne super śniadanko :D

in #polish6 years ago (edited)

Myślę ze masz słabe pojęcie. Patrząc na wcześniejsza moja wypowiedź powinieneś wywnioskować jaką budujesz mase i czy rzeczywiście mięśniowa. Tak przyjmujesz pokarm wchlania sie tylko w jakiej jakości budujesz siebie, skoro nie jesteś w stanie umiejetnie dostarczyć tego białka i nie dostarczysz go w pelni to wiadome, przecież nie zbudujesz mięśni bo tylko bialko buduje . Reszta kalori zrobi ci mase i da siłę ale cudów nie bedzie . Jeżeli sie nie poddasz nauczysz sie wszystkiego i kiedys pomyslisz ze ktoś próbował ci podpowiedzieć . Dobrze podpowiedzieć. Po za tym nie ma sensu sie produkować z mojej strony. Kiedyś jak cwiczylem bardzo aktywnie nie mialem kasy, utrzymywali mnie rodzice to nie wymyslalem i jadlem co bylo, nie mialem pojecia o diecie to i efekty były srednie nieumiejetnie bralem suple to i efekty byly srednie chociaz mam swoje rekordy mam wspomnienia to czuje nie dosyt ze moglem robić to lepiej. Teraz jak mam dobra wiedze sam siebie utrzymuje to i jestem w stanie pilnować diety i żyć jak mi sie podoba. Chociaż są i obowiazki nie zawsze moge ćwiczyć to ze swojej sylwetki zaczynam być zadowolony

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68611.07
ETH 3913.05
USDT 1.00
SBD 3.61