Ból głowy...

in #polish5 years ago

Ocknąłem się mocno otumaniony... Obok mojej głowy leżały potężnie wyglądające rękawice bojowe... Czyżby to one spadły z nieba wprost na moją głowę?...

Odwróciłem się na drugi bok, gdyż nie miałem siły wstać. W jeziorze leżał ogromny śnieżno biały smok, zanurzony do połowy. Chrapał donośnie uśmiechając się niekiedy, o ile te szczerzenie się można by tak nazwać...

Podniosłem się z trudem. Głowa mi pękała z bólu, a wielki siniak pulsował rytmicznie. Schyliłem się by podnieść rękawice. Cóż to do licha... Ważyły chyba tonę...

Przestałem się z nimi szarpać i postanowiłem ostrożnie podejść do smoka, którego imię, o ile dobrze zapamiętałem, brzmiało Aragrax.

Zwierzęta zdawały się kompletnie ignorować złowieszczy wygląd jaszczura. Po jego głowie skakały najróżniejsze ptaki świergoląc radośnie, wystające nad wodą skrzydła obsiadły setki motyli pszczół i innych owadów, a z jego grzbietu stado wiewiórek chłeptało wodę z jeziora. Widok był nieziemski. Postąpiłem kilka kroków w stronę olbrzymiego albinosa. Wszystkie istoty na nim przebywające zamarły w bezruchu, zwróciwszy się w moją stronę... Następne kilka kroków... Owady i wiewiórki rozpierzchły się po otaczającym nas lesie, a ptaki wzbiły w powietrze z głośnym skrzekiem...

Nastała kompletna cisza... Już nie było słychać chrapania...

Długa, potężna szyja podniosła z ziemi ogromny łeb, zwracając go w moim kierunku. Smok spojrzał na mnie jednym okiem...

Lewym...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62916.93
ETH 3028.97
USDT 1.00
SBD 3.67