Mroczny Las...

in #polish5 years ago

Czas w tym miejcu zdawał się nie odgrywać żadnej roli... Nie byłem w stanie stwierdzić ile dni minęło od mometu wejścia do lasu... A może jedynie godziny... Z tym że spałem już 5 razy...

Otoczenie spowijała kompletna ciemność ze względu na gęstość drzew, a wokół panowała śmiertelna cisza... Z początku było to przerażające, lecz z czasem stwierdziłem że nic mi raczej nie grozi. Otóż las układał mi całą ścieżkę którą podążałem... Niemożliwością było pójść gdzie się chce, gdyż niezwykłe drzewa zdawały się wyrastać w kilka chwil, wyznaczając z samych siebie jedyną możliwą drogę...

Kończył się prowiant, a ja powoli miałem dość zaistniałej sytuacji. Nie mogłem też być pewny czy nie jestem zwodzony... Być może las kręcił mną w kółko, bawiąc się moją bezradnością i czekając, aż padnę z wycieńczenia.

Zrezygnowany swoim położeniem, chciałem się już położyć i powiedzieć do lasu "pie... się", gdy nagle moim oczom ukazało się drobne światełko w oddali.

Rzuciłem się pędem potykając się o wszędobylskie konary. Wypadłem na wielką polanę skompaną w słońcu. Dosłownie gdyż drzewo, złośliwie dla hecy złapało mnie za nogę, bym się przewrócił.

Było tu wprost cudownie. Wkoło latały barwne motyle, cała polana usłana była kolorowymi kwiatami, a całości tej magicznej scenografii dopełniał śpiew ptaków. Dwa zające przemknęły obok mnie, biegnąc chyżo zaczerpnąć łyk wody z sadzawki która znajdowała się w samym centrum tego magicznego miejsca. Poszedłem w ich ślady.

Idąc spojrzałem w górę, na błekitne niebo.

SMOK!!! Leciał tak wysoko że nie zdołałem dostrzec, czy to " pupil" Tomazino.

Spostrzegłem za to obiekt który zdawał się przybliżać do mnie z ogromną prędkością... Będąc wyczerpanym, nie zdążyłem należycie szybko zareagować. Owo coś spadło z nieba wprost na moją głowę...

Ostatni widok jaki zapamiętałem, to dwa zające obwąchujące moją twarz... Wydawało się że są rozbawione tym co mnie spotkało...

Zapadła ciemność...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82